Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Σχέση με μεγαλύτερον στην εφηβεία

Είμαι μαθήτρια της δευτέρας λυκείου και όλοι λένε πως είμαι ώριμη για την ηλικία μου. Τα αγόρια της ηλικίας μου τα βρίσκω χαζά και ό,τι φλερτ έχω κάνει έχει διαλυθεί πολύ γρήγορα. Πρόσφατα γνώρισα κάποιον που με περνάει δέκα χρόνια. Τον βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα και νομίζω πως είμαι ερωτευμένη μαζί του. Διστάζω όμως να προχωρήσω γιατί δεν έχω κάνει σοβαρή σχέση ως τώρα και φοβάμαι τη διαφορά της ηλικίας. Είμαι μπερδεμένη. Τι να κάνω;
Τ.

Τα κορίτσια κατά κανόνα ωριμάζουν ψυχο-συναισθηματικά νωρίτερα από τα αγόρια και έτσι ένα κορίτσι που είναι και πιο ώριμο από το μέσο όρο θα βρίσκει σίγουρα τα αγόρια της ηλικίας της πολύ «παιδιά». Φυσικό είναι να την ελκύουν οι μεγαλύτεροι άντρες που κατά κανόνα είναι πιο ώριμοι ή τουλάχιστον δίνουν αυτή την εντύπωση.

Από την άλλη μεριά δέκα χρόνια στην ηλικία σου είναι πολύ μεγάλη διαφορά και σε μια σχέση είναι αναμενόμενο να δημιουργηθούν προβλήματα από τον πολύ διαφορετικό τρόπο ζωής των δυο μελών. Εσύ έχεις σχολείο και φροντιστήριο, βρίσκεσαι σε φάση προετοιμασίας για τις πανελλήνιες εξετάσεις και σίγουρα έχεις κάποιους περιορισμούς από το σπίτι. Ο νεαρός που σε ενδιαφέρει υποθέτω πως σπουδάζει ή εργάζεται και σίγουρα έχει απόλυτη ελευθερία κινήσεων. Επίσης, είναι φυσικό να έχει εμπειρία από σχέσεις και αν ξεκινήσετε κάτι κατά πάσα πιθανότητα θα θέλει να προχωρήσει με πιο γρήγορους ρυθμούς από αυτούς που θα θέλεις εσύ. Επιπλέον, ένας νέος 27 ετών δεν θα ταιριάζει με τις παρέες των συνομηλίκων σου και μπορεί να απομονωθείς από αυτές και να βγαίνεις μόνο μαζί του.

Την απόφαση να κάνεις ή όχι σχέση με το συγκεκριμένο άτομο θα την πάρεις μόνη σου, όπως και την ευθύνη της. Εσύ τι ζητάς από μια σχέση στη φάση που βρίσκεσαι; Θέλεις απλώς κάποιο φλερτ; Είσαι έτοιμη για σχέση; Επιδιώκεις κάτι πιο ουσιαστικό; Μήπως η επιθυμία σου για παρέα με πιο ώριμα άτομα σε κάνει να υπερεκτιμάς τον συγκεκριμένο νεαρό;

Μπορείς να αρχίσεις απλώς να βγαίνεις μαζί του για να τον γνωρίσεις καλύτερα πριν προχωρήσεις. Βρίσκεσαι στην εφηβεία, όπου πρωτεύει η συγκέντρωση εμπειριών. Στη διαδικασία αυτή κάποια λάθη και απογοητεύσεις είναι αναπόφευκτα και σε βοηθούν να ωριμάσεις. Όπως κι αν έχουν τα πράγματα, μην επενδύσεις, όπως δεν πρέπει να επενδύει κανείς στην αρχή μιας σχέσης και μάλιστα στην ηλικία σου.΄

Κατερίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.