Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Μετακίνησε το focus στον εαυτό σου


Στα 27 μου δεν είχα ποτέ μακροχρόνια σχέση παρά μόνο βραχύβιες γνωριμίες, και δε βγαίνω συχνά ραντεβού. Με κάποιους άντρες που γνώρισα ένιωσα άνετα και ολοκληρώσαμε, αλλά μετά δεν είχα διάθεση να συνεχίσω μαζί τους. Δεν επιδιώκω ενεργά να γνωρίσω κάποιον γιατί σʼαυτή τη φάση είμαι ήρεμη και περνάω καλά έτσι όπως έχουν τα πράγματα.

Πρόσφατα γνώρισα τον Α. μέσω της κοινής μας φίλης Β. Βγήκαμε ένα ραντεβού, στο οποίο εγώ πήγα χωρίς ιδιαίτερες προσδοκίες, αλλά  δεν πέρασα πολύ καλά. Το δεύτερο ραντεβού βρήκα μια δικαιολογία και το ακύρωσα γιατί ένιωσα ότι πιεζόμουν πολύ.

Μετά την ακύρωση της συνάντησης, για λίγο καιρό αραίωσε η επικοινωνία μου με τον Α., αλλά δε σταμάτησε εντελώς. Μου τηλεφώνησε κάποιες φορές και στέλναμε κάποια μηνύματα. Τρεις εβδομάδες περίπου μετά το ακυρωμένο ραντεβού κανονίσαμε ξανά.

Βγήκαμε με παρέα τη Β. και άλλες κοπέλες και κατά τη διάρκεια της εξόδου μας μου κρατούσε το χέρι και με κοιτούσε έντονα. Εκείνο το βράδυ φεύγοντας φιληθήκαμε και εκδήλωσα την επιθυμία να βρεθούμε την επομένη μόνοι. Επακολούθησε άλλο ραντεβού όπου ήταν πολύ θερμός, με αγκαλιές και φιλιά, αλλά δεν έδειχνε να θέλει να προχωρήσουμε περισσότερο.

Την επομένη πήγαμε στην παραλία με τη Β και άλλους φίλους. Ήταν ψυχρός και απόμακρος. Αργότερα, όταν πήγα να τον φιλήσω ένιωσα ότι με απέφευγε. Το ίδιο βράδυ απάντησε ξερά και απότομα σε ένα μήνυμα που του έστειλα και την επόμενη πάλι έδωσε μια απάντηση με επιθετικό ύφος σε μήνυμά μου, ενώ του τηλεφώνησα δύο φορές και δεν απάντησε.

Δεν είχα νέα του για λίγες μέρες και όταν συνάντησα τη Β μου είπε ότι της είχε τηλεφωνήσει για να βγούνε, ενώ με μένα δεν είχε επικοινωνήσει καθόλου. Του έστειλα μήνυμα και ρωτούσα αν τελείωσε η ιστορία μας και δεν απαντούσε. Η Β είπε πως η ιστορία τελείωσε επειδή δεν ταιριάζουμε. Αλλά αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι την επόμενη νωρίς το πρωί μου έστειλε ένα μήνυμα που έγραφε ότι δεν είναι σωστό να παραμελώ τον εαυτό μου, κυρίως για μένα την ίδια. Υπέθεσα ότι εννοούσε ότι δεν του άρεσε το σώμα μου αλλά μου είπε η Β ότι τον ρώτησε αργότερα και της είπε ότι δεν ήταν γι αυτό.

Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω τι σήμαινε όλο αυτό. Από τη μια ήταν θερμός και μιλούσε για σχέση από νωρίς, ενώ εγώ έδειχνα ότι δεν ήμουν έτοιμη, και μετά εντελώς ξαφνικά όταν άρχισα να αλλάζω λίγο εγώ, ψυχράνθηκε και εκδήλωνε επιθετικότητα απέναντί μου. Μήπως ήθελε να δει ότι με κατέκτησε για να επιβεβαιωθεί; Μου πέρασε και από το μυαλό ότι ίσως να του άρεσε και η Β, μιας και έχουν πολλά κοινά, κάνουν καλή παρέα, αλλά εκείνη είναι δεσμευμένη, και να πλησίασε εμένα για να την κάνει να ζηλέψει. Τι γνώμη έχετε;

Γ.

Όλα μπορεί να παίζουν.. Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν-και-δε θέλουν ή επιδιώκουν απλώς να επιβεβαιωθούν ή μπορεί πράγματι να ενδιαφέρεται για τη φίλη σου ή απλώς όταν η επαφή σας πήγε να γίνει πιο στενή, κάτι να μην του άρεσε σε σένα. Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους… Το μήνυμά του να προσέχεις τον εαυτό σου ίσως πράγματι δείχνει πως κάτι σε σένα δεν του άρεσε και περί… ορέξεως δεν μπορούμε να σχολιάσουμε! (Για να το δούμε και λίγο χιουμοριστικά!)

Νομίζω πως η επαφή σου με το παιδί αυτό ήταν πολύ ασήμαντη για να διαθέσεις περισσότερο χρόνο και ενέργεια να σκεφτείς τι έγινε. Κατά τη γνώμη μου υπάρχουν άλλα θέματα, σχετικά με σένα την ίδια, που θα έπρεπε να σε απασχολούν.

Η στάση σου προς τους άνδρες με προβληματίζει. Είναι παράξενο που ως τώρα δεν ενδιαφέρθηκες περισσότερο για κάποιον έτσι ώστε να κάνεις πιο ουσιαστική σχέση. Περιορίζεσαι σε κάποιες συνευρέσεις τις οποίες δεν φαίνεται να αντιμετωπίζεις με ιδιαίτερο ενθουσιασμό και προτιμάς να είσαι μόνη. Δεκτό αυτό για κάποιες περιόδους, ούτε σου λέω να επιδοθείς με πάθος στο κυνήγι της πιο σοβαρής σχέσης, αλλά διαβλέπω κάποια αδιαφορία προς τις σχέσεις. Μήπως αυτό υποκρύπτει κάποιο φόβο; Αυτό είναι ένα θέμα που θα πρέπει να διερευνήσεις.

Με προβληματίζει επίσης το ότι ο τύπος είπε πως παραμελείς τον εαυτό  σου. Μήπως έχει μια δόση αλήθειας αυτό; Και σε ποιον τομέα άραγε; Συχνά από ένα σχόλιο αξίζει να προβληματιστούμε, ανεξαρτήτως του αν εκτιμούμε το άτομο που έκανε το σχόλιο αυτό. Μήπως παραμελείς την εμφάνισή σου, την κοινωνικότητά, την αναψυχή σου; Αν έχεις την υποψία πως κάτι δεν πάει καλά με το σώμα σου, τότε κάνε κάτι γι αυτό. Ο εαυτός μας είναι ο μόνος που είναι πάντα μαζί μας και πρέπει να τον εκτιμούμε και να τον φροντίζουμε.

Ασχολήσου λοιπόν με το ποια είσαι και τι θέλεις από τη ζωή, φρόντισε να έχεις δουλειά, φίλους, ενδιαφέροντα, καλές ανθρώπινες σχέσεις. Γι αυτά και μόνο αξίζει πάντα να ξοδεύεις την ενέργειά σου. Και αφού προς το παρόν δεν ενδιαφέρεσαι για πιο ουσιαστική σχέση, αντιμετώπισε τις γνωριμίες με τους άντρες πιο χαλαρά. Αν δεν είναι αυτός, θα είναι κάποιος άλλος με τον οποίο θα βρεθείς και θα περάσετε καλά.

1 σχόλιο:

  1. Με αυτούς που το κάνατε, γιατι μετα δεν ήθελες συνέχεια? Για να το κάνατε θα σου άρεσαν φαντάζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.