Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Ερωτικά μηνύματα από την πρώην

Ο φίλος μου παίρνει μηνύματα από πρώην του και πρόσφατα είδα ένα μήνυμα στο οποίο άφηνε υπονοούμενα για το πόσο την τράβαγε ερωτικά, σε σημείο που γινόταν αρκετά προκλητική. Εκείνος μου λέει πως δεν ξέρει τι να κάνει μαζί της και ότι την αγνοεί αλλά αυτή επιμένει παρόλο που δεν είχαν καν σχέση. Εμένα δεν είναι του χαρακτήρα μου να λέω στον άλλο τι να κάνει γιατί δε με κάνει να νιώσω και καλύτερα.

Β

Είναι θέμα που αφορά το φίλο σου και καλά κάνεις και δεν του λες τι θα κάνει. Αν η σχέση σας είναι καλή και δεν έχεις λόγους να αμφιβάλεις για την πίστη του, άφησέ τον να το χειριστεί μόνος του. Μπορείς βέβαια να εκφράσεις το πώς σε κάνει η κατάσταση να νιώθεις και αυτό κανονικά θα πρέπει να του δώσει ένα παραπάνω κίνητρο να επιλύσει το θέμα. Αν εκείνος προτιμά να αγνοεί τα μηνύματα, το ιδανικό θα ήταν να το κάνεις κι εσύ. Αν δεν μπορείς, έχεις κάθε δικαίωμα να δηλώσεις πόσο σε πειράζει εσένα και πως θέλεις να σταματήσει.

Και δεν είναι δύσκολο να επιλυθεί η κατάσταση. Ας της μιλήσει ήρεμα ο φίλος σου να διακόψει τα μηνύματα κι αν εκείνη συνεχίσει, εκείνος μπορεί απλώς να αλλάξει αριθμό.

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τη γρήγορη απόκριση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λες οτι λαμβανει sms απο την πρωην του και μετα λες οτι δεν ειχαν καν σχεση. Τι απ ολα ισχυει? Τι αλλες πληροφοριες γνωριζεις για την κοπελα? Ειναι φιλοι? Πως γνωριζονται? Βλεπονται καπου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.