Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2011

Άσκηση στο σπίτι

Είμαι 55 ετών, τραπεζική υπάλληλος. Ζω με τον άντρα μου και τα παιδιά έχουν φύγει από το σπίτι και κάνουν πλέον τη δική τους ζωή. Πάντα ήμουν κανονική σε βάρος και με την εμμηνόπαυση πάχυνα μόνο 3 κιλά. Κάνω όμως καθιστική ζωή και χρειάζομαι άσκηση. Κάθε πρωί ξυπνώ πιασμένη και δεν έχω αντοχή για τίποτα. Δεν έχω το κουράγιο να πάω σε γυμναστήριο. Σκέφτομαι να κάνω μερικές ασκήσεις μόνη μου καθημερινά και ίσως να πάρω κάποιο όργανο γυμναστικής στο σπίτι. Τι θα με συμβουλεύατε;
Μ.

Είναι καλό που δεν έχεις παχύνει. Να θεωρήσεις το σημερινό σου βάρος ως το ανώτερο βάρος που θα επιτρέψεις στον εαυτό σου να αποκτήσει.

Όσον αφορά την άσκηση, το γυμναστήριο δεν είναι αναγκαίο. Αρκεί μια δραστήρια καθημερινή ζωή για να διατηρήσει το σώμα σε μια καλή κατάσταση.

 Υπάρχουν μερικές απλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σπίτι και να υποκαταστήσουν τα διάφορα όργανα γυμναστικής: ανέβασμα σκάλας (ανέβα μερικούς ορόφους 3-4 φορές), σχοινάκι (να θυμηθείς τα παιδικά σου χρόνια!), διαδοχικό σήκωμα-κάθισμα στην καρέκλα αρκετές φορές, επιτόπου τροχάδην κ.ά. Υπάρχουν επίσης οι ισομετρικές ασκήσεις (σφίξιμο και χαλάρωση ορισμένων μυϊκών ομάδων) που μπορείς να κάνεις ακόμη και καθιστή και χωρίς να ιδρώνεις πχ. όταν βλέπεις τηλεόραση. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη φαντασία σου για να μετατρέψεις απλές καθημερινές κινήσεις και δραστηριότητες σε απλές ασκήσεις γυμναστικής.

Υπάρχουν μεγάλες μπάλες γυμναστικής στις οποίες όταν κάθεσαι μπορείς να κάνεις διάφορες ασκήσεις του κορμού και των άκρων προσπαθώντας ταυτόχρονα να κρατήσεις την ισορροπία σου. Αν θέλεις να πάρεις κάποιο όργανο γυμναστικής που να μην καταλαμβάνει πολύ χώρο, μπορείς να προτιμήσεις ένα στέπερ ή ένα στατικό ποδήλατο.

Κώστας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.