Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

"όλοι οι άντρες προσποιούνται τον ερωτευμένο μέχρι να πάρουν αυτό που θέλουν"

Είμαι 27 χρονών και είχα μέχρι τώρα μόνο μια μακροχρόνια σχέση που κράτησε από τα 18 μέχρι τα 23 μου. Από τότε έχω κάνει μόνο κάποιες σύντομες σχέσεις. Πριν από ένα μήνα είχα γνωρίσει κάποιον που μου άρεσε. Τα φτιάξαμε αμέσως και όλα φαίνονταν πολύ ωραία. Έδειχνε ενθουσιασμένος μαζί μου. Πολύ γρήγορα όμως έχασε τον ενθουσιασμό του, αραίωσε τις επικοινωνίες και τις συναντήσεις μας και τώρα έχω μέρες να τον δώ. Αυτό μου έχει συμβεί κι άλλες φορές. Κάποιες σχέσεις ξεκινούν με ενθουσιασμό και μετά από λίγο ο φίλος μου απομακρύνεται χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Μου φαίνεται πως όλοι οι άντρες προσποιούνται τον ερωτευμένο μέχρι να πάρουν αυτό που θέλουν και μετά... την κάνουν.
Χ.

Αν σου συμβαίνει συχνά το φαινόμενο που περιγράφεις, τότε είναι πιθανό κάτι στη δική σου στάση να το προκαλεί. Μη νομίσεις πως εννοώ ότι δεν είσαι ικανή να διατηρήσεις το ενδιαφέρον ενός άνδρα. Να τι μπορεί να συμβαίνει:
  • Δεν έχεις ξεπεράσει τη μακροχρόνια σχέση σου και υποσυνείδητα φοβάσαι να ξαναεμπλακείς σοβαρά, γι' αυτό επιλέγεις άντρες με τους οποίους η σχέση δεν θα συνεχιστεί.
  • Εκλαμβάνεις τον ενθουσιασμό που σου δείχνει κάποιος σε μια νέα γνωριμία ως βαθύ συναίσθημα και διάθεση από μέρους του για μόνιμη σχέση.
  • Επενδύεις αμέσως σε μια νέα γνωριμία και απογοητεύεσαι όταν δεν συνεχίζεται.
  • Δείχνεις σε μια νέα γνωριμία το πρόσωπο που νομίζεις πως θα του άρεσε κι όχι αυτό που πραγματικά είσαι. Αν συμβαίνει αυτό, με τον καιρό αποκαλύπτεται.
Όπως κι αν έχουν τα πράγματα, η μακροχρόνια σχέση σου ανήκει πλέον στο παρελθόν και σίγουρα έχει εμπλουτίσει την εμπειρία σου. Το ίδιο και οι βραχυχρόνιες σχέσεις που ακολούθησαν. Έχεις λοιπόν τα στοιχεία για να γνωρίζεις τι πραγματικά θέλεις και πρό πάντων τι δεν θέλεις, οπότε να κάνεις και καλύτερες επιλογές στο μέλλον.

Είναι άδικο να καταλήξεις στο συμπέρασμα πως "όλοι οι άντρες προσποιούνται τον ερωτευμένο μέχρι να πάρουν αυτό που θέλουν". Αυτό που θέλουν μερικοί άντρες το θέλουν και μερικές γυναίκες:  μια ωραία ευκαιριακή γνωριμία. Υπάρχουν πολλά είδη αντρών, όπως εξάλλου και γυναικών. Κάποια άτομα δείχνουν υπερβολικό ενθουσιασμό σε μια πρώτη γνωριμία, άλλα πάλι παίζουν πολύ επιτήδεια το παιχνίδι της κατάκτησης. Μια ενθουσιώδης πρώτη επαφή δεν σημαίνει απαραίτητα και κάτι περισσότερο.

Όταν κάνεις μια νέα γνωριμία, υπάρχουν δυο επιλογές: Μπορείς να μπεις αμέσως στη σχέση με ενθουσιασμό, αλλά θα πάρεις το ρίσκο να μη συνεχιστεί όπως τη θέλεις, οπότε θα είσαι προετοιμασμένη για κάποια στενοχώρια. Αντίθετα, μπορείς να είσαι συγκρατημένη στην αρχή και να επενδύσεις σταδιακά, ανάλογα με το πώς θα προχωρήσουν τα πράγματα.

Σε κάθε περίπτωση, δείξε από την αρχή τον πραγματικό σου εαυτό, γιατί γι' αυτόν και μόνο γι' αυτόν αξίζει να σε συμπαθήσουν και να σε αγαπήσουν. Και μην προδιαγράφεις το μέλλον των σχέσεων. Αυτό το δείχνει μόνο ο χρόνος.

Κατερίνα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.