Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Σχέσεις και… «ημερήσια διάταξη»


Είμαι  33 ετων, εργαζόμενη. Η ζωη μου δεν ηταν ουτε ειναι μονοτονη. Ειμαι ανεξαρτητη σαν τυπος και με καλή εμφάνιση. Παντρευτηκα πριν 6 χρόνια  και χωρισα πριν 3 χρονια, μολις γεννησα, γιατί ο άντρας μου είχε θέμα αλκοολισμού.  Περασα δύσκολα μετά το χωρισμό, λόγω πολλών υποχρεώσεων.
Πριν αρκετό καιρό συναντησα τυχαια τον Μ, που τον ήξερα από το σχολείο.  36 χρονων, προσφατως χωρισμενος, με παιδι ενα χρονο μεγαλυτερο απο το δικο μου. Δεν έδωσα προσοχή, παρότι έδειξε πως του άρεσα, μόνο είχαμε ένα γεια στο fb. Πριν 3 μήνες αποφασισα να του στειλω μνα να παμε για καφε,  γιατι ετσι ειμαι σαν τυπος. Ομως δεν ξερω πως ηρθε η φαση και βρεθηκαμε σπιτι του. Λειτουργησε κατι κεραυνοβολο και στους δυο και καταληξαμε στο κρεββατι.
Ενθουσιασμενοι και οι δυο βρεθήκαμε αλλη μια φορα. Εκεινη την φορα εκεινος μου μιλησε για την πρωην γυναικα του και μου ειπε «να περναμε καλα» .Του ειπα «ναι το ιδιο θελω και εγω».Ομως μετα φευγοντας κατι μου πηγε στραβα και του εστειλα ενα μήνυμα που ελεγε πως ας το αφησουμε  γιατι θα βγει προβλημα και αρκετα εχουμε στο κεφαλι μας και οι δυο. Μου εστειλε 5-6 μηνύματα στο καπακι να περιμενω και να δινω χρονο σε ο,τι κανω να ευδοκιμησει για να μην φαω τα μουτρα μου.
Μετα απο αυτο δεν ξαναμιλησαμε και μετα απο 2 εβδομαδες με ξαναπηρε τηλ και μου ειπε να προχωρησουμε αν θελω οπως ειμασταν. Το ξανασκεφτηκα και λεω δεν εχω τιποτα να χασω, ας κρατησω τουλαχιστον το σεξουαλικο. Εκτοτε ξαναβρισκομαστε, ομως εκεινος αρχισε να μου λεει καποια αλλα πραγματα του τυπου να επαναπροσδιοριστω, αν θελω να ξανακανω οικογενεια, παιδια, οτι δεν με βλεπει μονο σαν γκομενα , οτι να ειμαι πιο ανοιχτη απεναντι του συναισθηματικα, και οσο περναγε ο καιρος αρχιζαμε να δενομαστε και καπως αλλιως αλλα ο καθενας να κρατα και τις επιφυλαξεις του.
Εκεινος αρχισε να κανει και αλλα πραγματα για τον εαυτο του πχ να πηγαινει σε σεμιναρια για εξέλιξη στη δουλεια του, να θελει να παρει καποια πτυχια που θα βελτιωσουν την οικονομικη και την επαγγελματικη του κατασταση. Βεβαια ο χρονος που βρισκομαστε ειναι περιορισμενος καθως και εκεινος ειναι φουλ και εγω το ιδιο. Δεν ειμαστε και τυποι που θα μιλαμε ολη μερα στο τηλ.
Το θεμα ειναι οτι υπαρχει μια ανασφάλεια απο μερους του οτι τον θελω μονο για το σεξ .... Έτσι του ειπα μια ημερα πως δεν τον βλεπω μονο για το σεξ και εκεινος μου απαντησε «ουτε και εγω αλλα ξερεις μωρο μου...», του απαντησα «ξερω, το ιδιο και εγω» και αλλαξα κουβεντα. Αυτό σε μήνυμα. Απο εκεινη την στιγμη αρχισε να με παιρνει πιο πολλα τηλεφωνα και την τελευταια φορα που βρεθηκαμε ολα ηταν πιο ωραια. Αλλα παλι μου πεταξε κατι του τυπου οτι δεν ειμαι ερωτευμενη μαζι του.   Βεβαια εχουμε πολυ καλη σεξουαλικη ζωη ακομα ,αλλα μια ειμαστε κρυο μια ζεστη στα συναισθηματικα μας...καποιες φορες εκεινος καποιες φορες εγω.......Μου μιλαει για πραγματα μελλοντικα, πως θελει να ξαναπαντρευτει και γενικα για καποια θεματα επαγγελματικα που ειμαι και εγω μεσα.
Το θεμα που με προβληματιζει ειναι πως εγω ειμαι ερωτευμενη και πιστευω το ιδιο και αυτος, ομως εγω περιμενω εκεινος να αποφασισει ποτε θα γινουμε κανονικο ζευγαρι (και αν γινει ποτε αυτο) του στυλ να κανουμε και αλλα πραγματα εκτος σπιτιου. Οσο βεβαια μας το επιτρεπει ο χρονος μας. Θα ηθελα την συμβουλη σου.
Φ

Ξεκινήσατε μια σχέση που εξ αρχής την ορίσατε άτυπα ως σεξουαλική. Γιατί άραγε; Ποιες είναι οι δικές σου ανάγκες; Μετά τη δεύτερη σεξουαλική συνεύρεση, ενώ υπήρχε «χημεία», εσύ ένιωσες την ανάγκη να υπαναχωρήσεις. Είχατε ξεκαθαρίσει πως θέλετε απλώς να περνάτε καλά αλλά αυτό έκρινες πως δεν ήταν τελικά αυτό που ήθελες; Έτσι μου ακούγεται. Εκείνος έχει μια συμπεριφορά εναλλασσόμενη, έτσι όπως την περιγράφεις. Βέβαια έχει το ελαφρυντικό του φρεσκοχωρισμένου και πρέπει να βάζουμε πάντα ένα ερωτηματικό σε ό,τι λέει και κάνει…
Τελικά εξακολουθήσατε να βρίσκεστε για σεξ, αλλά από πλευράς του βλέπεις διάθεση σχέσης. Και εσύ δηλώνεις ερωτευμένη,  αλλά περιμένεις να κάνει εκείνος κίνηση να γίνετε «κανονικό ζευγάρι». Και γιατί να πάρει εκείνος την πρωτοβουλία και όχι εσύ;
Οι σχέσεις δεν λειτουργούν με … ημερήσια διάταξη! Είστε ζωντανοί οργανισμοί, αλλάζετε και αλληλεπιδράτε. Αν αυτό που θέλεις είναι σχέση, διεκδίκησέ την. Κάποια φορά που θα σου μιλήσει για μελλοντικά σχέδια κτλ, ρώτησέ τον ειλικρινά πώς αισθάνεται για σένα και πώς βλέπει τη σχέση σας. Από πλευράς σου, πες του ειλικρινά πως έχεις αρχίσει να αναπτύσσεις συναισθήματα και θα ήθελες να έχετε μια κανονική σχέση και να κάνετε κι άλλα πράγματα μαζί. Δεν χρειάζεται να προστατεύσεις τον όποιο εγωισμό σου. Πάρε πρωτοβουλία και διεκδίκησε αυτό που θέλεις.
Βέβαια, κανένας δεν ξέρει την εξέλιξη μιας σχέσης, ούτε χρειάζεται η σχέση αυτή να είναι πολύ στενή και πιεστική. Ξεκαθαρίστε πως έχετε πολλές υποχρεώσεις και πως δεν θα είστε πιεστικοί ο ένας προς τον άλλον, ούτε βέβαια υπόσχεστε τίποτα για το μέλλον. Απλώς αποδέχεστε την ανάγκη σας για συναίσθημα και αφού η σχέση υπάρχει, γιατί να μην τη ζήσετε πιο ολοκληρωμένα. Και μόνο ο χρόνος θα δείξει πού θα πάτε… Μην ξεχάσεις να του δηλώσεις πως αντιλαμβάνεσαι πως είναι φρεσκοχωρισμένος και πιθανώς δεν είναι έτοιμος για κάτι σοβαρό ή είναι μια κρύο μια ζέστη, αλλά δεν πρόκειται να πιέσεις για κάτι που δεν θέλει.

Απλοποιήστε τη ζωή σας, γίνετε πιο ειλικρινείς και απολαύστε αυτό που έχετε, όσο κρατήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.