Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Εξαφανίστηκε μόλις η φιλία έγινε σχέση

Με τον Χ γνωριστήκαμε μέσω κοινής παρέας, αυτός στην πορεία έκανε σχέση με μια φίλη μου, διάρκειας 5 μηνών. Είχαν περάσει δυο μήνες από το χωρισμό, το θέμα είχε ξεπεραστεί κι από τις δυο πλευρές, όταν άρχισα να λαμβάνω διαφορετική συμπεριφορά από τον Χ και μεγάλο ενδιαφέρον. Τελικά ένα βράδυ μου αποκάλυψε με μήνυμα ότι δεν με βλέπει φιλικά πλέον. 

Την επόμενη μέρα πήγαμε σε μια παραλία να συζητήσουμε. Εκεί μου το ξαναείπε ότι πλέον με βλέπει ερωτικά. Το νυχτερινό μπάνιο, ο απόλυτος ρομαντισμός του, η τρυφερότητα και το φιλιά που έμοιαζαν ότι έπρεπε να είχαν δοθεί καιρό ήταν και η αίτια που μας οδήγησαν στο κρεβάτι. Συμφωνήσαμε ότι υπήρχε η τέλεια χημεία και αναφέρθηκε πολλές φορές το «εμείς». Οι επόμενες μέρες κύλησαν πολύ όμορφα συζητώντας μέσω facebook  και δυο μέρες μετά στα γενέθλια μου κάναμε ξανά σεξ. Το βράδυ αυτό έχοντας πιει και κάποια ποτά παραπάνω άρχισα να τον παίρνω τηλέφωνο και να του στέλνω μηνύματα να βρεθούμε σπίτι μου. "Αν μπορέσω θα έρθω" ήταν η απάντηση του και τελικά δεν ήρθε ποτέ. 

Την επόμενη μέρα του τηλεφώνησα να δω αν είναι καλά και να του πω πως είχα πιει λίγο παραπάνω και να δικαιολογηθώ για την πίεση. Όλα καλά, «θα μιλήσουμε το βράδυ» είπε. Και εξαφανίστηκε. Για 4 μέρες δεν απαντούσε ούτε σε τηλέφωνο ούτε σε μηνύματα. Κι απεγνωσμένη πλέον του έστειλα ένα μήνυμα ρωτώντας ποιος είναι ο λόγος της ξαφνικής απομάκρυνσης. Η απάντηση του ήταν ότι πρώτον έχει πάρα πολλές δουλειές και δεύτερον ότι πιέζω πολύ το θέμα, εξηγώντας μου ότι το μόνο πρόβλημα που είχε ήταν από το βράδυ εκείνο των γενεθλίων μου που του είπα να κοιμηθούμε μαζί. Υποτίθεται ότι το λύσαμε εκείνο το βράδυ και συνεχίσαμε την κουβέντα μας ομαλά. Τις επόμενες μέρες διέκρινα πάλι αδιαφορία από μέρους του. Έστειλα μήνυμα προτείνοντάς του να πάμε στη συναυλία που ήθελε αλλά δεν πήρα καμία απάντηση έκτοτε. 

Τι μπορεί να συμβαίνει; Να "ξενέρωσε" με τη συμπεριφορά μου στα γενέθλια μου; Αφού το λύσαμε υποτίθεται και μου είπε ότι το ξέχασε κιόλας. Τον πίεσα που του είπα να πάμε στη συναυλία; 

Δεν θέλω να τον χάσω από τη ζωή μου. Ήταν ο φίλος μου που έλεγα και μου έλεγε τα πάντα, ήταν το στήριγμα μου, έβαλα πίσω τις άμυνες μου και θυσίασα πολλά για να ενδώσω στο ενδιαφέρον του, είμαι ερωτευμένη μαζί του και τώρα εξαφανίζεται; Τι μπορώ να κάνω; Να του δώσω χώρο και χρόνο; Να μην επιδιώξω εγώ ξανά επικοινωνία και να επικοινωνήσει αυτός; Τι νομίζετε ότι νιώθει πραγματικά; 

Όλα όσα μου έδειξε και ο τρόπος μου με κοίταζε έδειχναν άλλα... 

Μ.

 

Άλλος ένας «εξαφανισμένος»! Δεν μπορώ να καταλάβω πώς σκέφτεται ο Χ, αν δεν τον γνωρίζω. Οι πιθανές εξηγήσεις είναι πολλές: ενθουσιάστηκε και μετά του πέρασε, είχε απωθημένο να κάνει έρωτα μαζί σου, έκανε και μετά του πέρασε, φοβήθηκε τη σοβαρή σχέση, πιέστηκε από τη συμπεριφορά σου, κάτι δεν του άρεσε σε σένα, προέκυψε ξαφνικά άλλη κτλ. Επίσης, όταν κάποιος λέει για ένα θέμα που δημιουργήθηκε «εντάξει, το λύσαμε», δεν σημαίνει απαραίτητα πως το εννοεί. Μπορεί να σημαίνει «με πείραξε πολύ, αλλά μου αρέσεις και δε θέλω να διακόψω» ή «και θέλω και δε θέλω να είμαι μαζί σου». Το τι πραγματικά συμβαίνει το αποδεικνύουν οι πράξεις και όχι τα λόγια.

Είσαι ερωτευμένη μαζί του και αντιλαμβάνομαι πως έχεις ήδη επενδύσει. Κάτι που δεν καταλαβαίνω είναι το «έβαλα πίσω τις άμυνες μου και θυσίασα πολλά για να ενδώσω στο ενδιαφέρον του». Γιατί αμύνθηκες και τι θυσίασες; Η σχέση με τη φίλη σου ήταν προ πολλού τελειωμένη, τον ήξερες και ήσουν ελεύθερη να κάνεις ό,τι θέλεις. Ο μόνος κίνδυνος που υπάρχει σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να χαλάσει μια καλή φιλία. Και αν μεν τη θέση της πάρει μια όμορφη ερωτική σχέση, τότε όλα καλά. Αν όμως γίνει μια ερωτική προσέγγιση και το πράγμα δεν προχωρήσει, στερείσαι και τη φιλία.

Το θέμα είναι τι θα κάνεις τώρα. Να ξέρεις πως η πίεση δεν κάνει ποτέ καλό, αντίθετα απομακρύνει. Το ενδιαφέρον σου το έχεις ήδη δείξει. Άφησέ του την πρωτοβουλία και μην κάνεις άλλη κίνηση.

Αν δεν σε ξαναπροσεγγίσει, ξέχασέ τον. Αν για τους δικούς του λόγους ο ενθουσιασμός του κράτησε μόνο για δυο σεξουαλικές συνευρέσεις μαζί σου, αυτό τον χαρακτηρίζει και τον καθιστά ανάξιο του ενδιαφέροντός σου. Κατάγραψέ τον στους ανθρώπους που σε εξαπάτησαν και μην του ξαναπείς ούτε καλημέρα. Αν είστε στον ίδιο φιλικό κύκλο, απόφυγε για λίγο τις συναντήσεις και μετά στην παρέα να είσαι μαζί του τυπική. Ήταν φίλος σου και σε στήριζε, αλλά, όπως είπαμε, όταν προχωρείς ερωτικά, διακινδυνεύεις τη φιλία και αυτή δεν αποκαθίσταται ποτέ όπως πριν, ακόμη κι αν η ερωτική σχέση διακοπεί. Εξάλλου, θα άξιζε να έχεις φίλο έναν άνθρωπο που φέρεται έτσι στις σχέσεις του;

Αν σε μικρό διάστημα επικοινωνήσει (εννοείται πως δεν θα τον περιμένεις μήνες!), βγες μαζί του με σκοπό να μιλήσετε. Μην προσπαθήσεις να λύσεις το θέμα με μηνύματα ή από το τηλέφωνο.Ούτε βέβαια να υποκύψεις σε μια παρόρμηση της στιγμής και να προχωρήσετε σε σεξ. Όταν τον δεις, πες του πως είσαι πειραγμένη από τη συμπεριφορά του, ρώτησέ τον γιατί φέρθηκε έτσι, αν εσύ έκανες κάτι που τον πείραξε και τελικά αν θέλει να συνεχίσετε ή όχι. Αν δηλώσει πως θέλει, μπορείς να ξαναδοκιμάσεις μαζί του αλλά χωρίς να επενδύσεις.

 

2 σχόλια:

  1. Αμύνθηκα προκειμένου να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία στη φιλία μας προτού προχωρήσουμε σε κάτι άλλο, και στην πορεία θυσίασα τελείως αυτή τη φιλία. Επιπλέον η φίλη μου δεν ξέρει τίποτα για εμάς.
    Με τη φίλη μου χώρισαν επειδή δεν υπήρχε επικοινωνία και γενικότερα επειδή η σχέση τους δεν "τράβαγε"... Αλλά την πρωτοβουλία για να χωρίσουν την πήρε η φίλη μου, αυτή δηλαδή του το ζήτησε πρώτη.
    M.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γενικά οι άντρες φρικάρουν όταν βλέπουν ότι οι γυναίκες τρελαίνονται που δεν τηλεφωνησαν ή που δεν δίνουν σημεία ζωής κτλ Όταν κάποιος πραγματικά θέλει δεν εξαφανίζεται! Ωστόσο, σταμάτα να του τηλεφωνείς γιατί τα κάνεις πολύ χειρότερα και αντιλαμβάνεται την αδυναμία σου. Σε αυτήν την περίπτωση ή θα γυρίσει μόνο για να ξαναβρεθείτε ερωτικά ή απλά θα απομακρυνθεί περισσότερο. Μην τον πιέζεις.
    Από εκεί και πέρα όπως τα περιγράφεις εμένα η ιστορία μου κάνει κάτι σαν friends with benefits αν έχεις ακουστά. Κοινώς, ναι δε σε βλέπει φιλικά, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θέλει σχέση , τουλάχιστόν όπως τη θέλεις εσύ. Γι'αυτό , όταν σε ξαναπάρει (που θα σε ξαναπάρει) μίλησέ του ανοιχτά και ρώτα τον τι χρειάζεται αυτήν την περίοδο. Αν αρχίζει να τραυλίζει...σκούρα τα πράγματα. Υπάρχει περίπτωση να σου μιλήσει για σχέση για να σε καθυσηχάσει , αλλά στην ουσία θα θέλει απλά να κρατήσει επαφή μαζί σου μιας και είστε φίλοι και συγχρόνως , εφόσον δεν υπάρχει κάτι άλλο στον ορίζοντα, να συνευρίσκεστε ερωτικά. Αν σου πει κάτι τέτοιο καλύτερα να απομακρυνθείς, εφόσον είσαι ερωτευμένη, γιατί θα πληγωθείς χειρότερα! Ασε αυτός να σε αναζητήσει , χωρίς να του δίνεις αμέσως αυτό που θέλει (δεδομένου ότι εσύ θες κάτι παραπάνω). Αν πάλι δε σε πάρει ποτέ τηλέφωνο , μην κάνεις καμία κίνηση. Και αν τον δεις σε κοινή παρέα παιξ'το άνετη όσο μπορείς και απόφυγέ τον. Τουλάχιστον , έτσι , έχεις και μια στις 1000 πιθανότητες να τρέξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.