Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Μόνη στα 53

Ειμαι 53 ετων, χωρισμενη πολλα χρονια, με μια μεγάλη κόρη που μένει χωριστά.
Ειμαι συνταξιουχος 1 χρονο κ ασχολουμαι με καλλιτεχνική εργασια στο σπιτι.
Μετα το διαζυγιο μου εκανα 3 μακροχρονιες σχεσεις που τελειωσαν για διαφορετικους λογους
 
η καθε μια κ τωρα ειμαι μονη.

Με τη 2η σχεση που κρατησε 14 χρονια κ συζουσαμε, υπηρξε οικονομικη μου εμπλοκη για να τον βοηθησω, χωρισα το 2008, αλλα ακομα αντιμετωπιζω μονη μου δικαστηρια που προεκυψαν κ πολυ σοβαρα  οικονομικα προβληματα.  Εχω εξουθενωθει ψυχικα κ υλικα.
Η τελευταια 2ετης σχεση μου ηταν με παντρεμενο που προεκυψε κ την ειδα σαν διεξοδο που μουδινε χαρα κ μεβγαζε απ τα προβληματα, αλλα οπως ολοι οι παντρεμενοι αλλα ελεγε, αλλα εκανε γιατι τον ανακαλυψε η γυναικα του κ δεν μπορουσε να ανταποκριθει εστω κ στα βασικα που ειχα την απαιτηση κ διεκδικουσα και ετσι τον εγκατελειψα.


Αυτη τη στιγμη με ολα τα προβληματα μου δεν εχω τη διαθεση να βγω εξω, να γνωρισω, να εμπιστευτω κ παραλληλα εχω φοβο πως δεν μπορω να ανταποκριθω ουτε ερωτικα, ουτε καν να προσεγγισω στη σκεψη μιας γνωριμιας, παρολο που οταν ειμαι με καποιον αφοσιωνομαι κ ειμαι καλη συντροφος, οπως μουχουν πει οι ιδιοι.

Εχω επισης προκαταληψη πως οι ελευθεροι αντρες στην ηλικια μου, αν ειναι ελευθεροι, εχουν προβλημα γιαυτο εμειναν μονοι γιαυτο μου περνουν απαρατηρητοι.Δεν ειμαι καλα μεσα μου κ παρολο που κανω προσπαθειες, η ολη κατασταση  με ριχνει. Χαιρομαι περιστασιακα κ μετα ξαναπεφτω σε μελαγχολια κ σκεψεις.

Ο

Στην ηλικία αυτή μια γυναίκα που έχει κάνει ήδη τον κύκλο της ως μητέρα και εργαζόμενη είναι φυσικό να κοιτάζει πίσω τη ζωή της και να αξιολογεί τη ζωή της, όπως και να σκέφτεται το μέλλον της στην πιο ώριμη ηλικία. Αν κάτι από αυτά τα δυο δεν της αρέσει, η ψυχική της διάθεση πέφτει.

Οι δυο σχέσεις στις οποίες αναφέρεσαι δείχνουν πως δεν πρόσεξες αρκετά τον εαυτό σου και καταπονήθηκες ψυχικά και υλικά. Το θεωρώ αυτοκαταστροφικό μια ώριμη γυναίκα να εμπλέκεται οικονομικά με κάποιο σύντροφο, όπως επίσης και να εμπλέκεται με παντρεμένο (αν θέλει κάτι παραπάνω από ευκαιριακές συνευρέσεις). Η καταπόνηση που υπέστης είναι συνέπεια επιλογών σου και πρέπει να πάρεις την ευθύνη για αυτές. Αυτό δεν το επισημαίνω για να σε ενοχοποιήσω, αλλά για να μην αισθάνεσαι «θύμα».

Αντιλαμβάνομαι την κόπωση και την απογοήτευση, αλλά αν τα αφήσεις να σε κυριαρχήσουν δεν θα μπορέσεις ούτε να ζήσεις όμορφα, ούτε σύντροφο να βρεις.

Καμιά ηλικία δεν είναι απαγορευτική για την εξεύρεση συντρόφου. Εννοείται βέβαια πως θα στοχεύσεις σε άντρες ίσης και μεγαλύτερης ηλικίας, οι οποίοι φυσικά δε είναι (ούτε έχουν την ψευδαίσθηση πως είναι) παλικαράκια. Το στερεότυπο «άντρας που δεν παντρεύτηκε ως τα 50 είναι προβληματικός» είναι πολύ κακό να σε καθοδηγεί. Θα μπορούσαμε τότε να πούμε πως και μια γυναίκα με 3 αποτυχημένες σοβαρές σχέσεις, όπως εσύ, είναι επίσης προβληματική! Εξάλλου υπάρχουν πολλοί άντρες στην ηλικία σου που είναι διαζευγμένοι.

Υπάρχει επίσης το στερεότυπο πως ο πενηνταπεντάρης θα κοιτάξει τη σαραντάρα. Ναι, υπάρχουν πολλοί άντρες που σκέφτονται έτσι, αλλά αυτοί δεν σε αφορούν. Ο σωστός άντρας της ηλικίας σου θα πρέπει να είναι σε θέση να εκτιμήσει μια αξιόλογη συνομήλική του γυναίκα η οποία διατηρείται ελκυστική για την ηλικία της. Και η γυναίκα με αυτοπεποίθηση δεν πιστεύει πως έχει... ημερομηνία λήξης, γιατί αυτό υπονομεύει από μόνο του την προσωπική της ζωή.

Δες τα καλά της ζωης σου: είσαι συνταξιούχος, άρα έχεις τα προς το ζην, η κόρη σου είναι ανεξάρτητη και έχεις καλλιτεχνικά ενδιαφέροντα. Αυτά μπορούν να αποτελέσουν τη βάση μιας καλής ζωής, δεδομένου πως θα είσαι κοινωνική και δεν θα βαλτώσεις. Θα πρέπει να μάθεις αρχικά να ζεις καλά μόνη σου και να χαίρεσαι το σήμερα. Αν γίνει αυτό, η εξεύρεση συντρόφου θα είναι επιλογή και όχι ανάγκη και δεν θα τον αναζητάς με μανία ώστε αυτό να τους φοβίζει. Σε τέτοιες περιπτώσεις αυξάνονται οι πιθανότητες μιας καλής γνωριμίας και είμαι σίγουρη πως αν προκύψει θα μπορέσεις να την υποστηρίξεις μια χαρά.

Μια συνεργασία με ψυχολόγο θα μπορούσε να σε βοηθήσει στη διαδικασία αυτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.