Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Ο παλιός και ο καινούργιος

Είμαι 23 χρονών, φοιτήτρια στην πόλη μου, και σε 3 μήνες θα φύγω στο εξωτερικό για 6 μήνες στο εράσμους.
Τα τελευταία 3 χρόνια είχα σχέση με ένα παιδί 27 χρονών το οποίο πέρσι έφυγε φαντάρος. Μου έλεγε ότι ήμουν η γυναίκα της ζωής του, η μόνη κοπέλα που αγάπησε και ερωτεύτηκε τόσο και όλα αυτά τα ωραία που θέλουμε να ακούμε. Οπότε έμεινα και τον περίμενα τους  9 μήνες. Το θέμα είναι ότι γύρισε άλλος άνθρωπος, έλεγε ότι καταπιέζω και χωρίσαμε. 15 μέρες αργότερα τα είχε με άλλη... Και ενάμιση μήνα μετά, ήρθε να μου πει ότι με θέλει πίσω, ότι ο στρατός τον έκανε βλάκα, ότι δε μπορεί να ζήσει χωρίς εμένα κλπ.
Το θέμα όμως είναι ότι εγώ σε εκείνο το διάστημα προσπάθησα να προχωρήσω τη ζωή μου  με ένα παιδί στην  ηλικία μου το οποίο όμως δυστυχώς ζει μακριά λόγω δουλειάς. Είναι απίστευτα καλό παιδί και υπομονετικός και έχει όλα τα καλά που θα μπορούσα να θέλω από κάποιον. Υπάρχει όμως ένα μεγάλο πρόβλημα: Δεν είναι εδώ! Και επειδή είχα και παλιότερα σχέση από απόσταση ξέρω πόσο δύσκολο είναι και ότι δεν κρατάει. Δε μπορώ να διαχειριστώ την απόσταση!! Και δεν ξέρω γιατί δέχτηκα και εξαρχής να είμαστε μαζί εφόσον το ήξερα ότι θα φευγε και ότι θα κανε πάνω από 3 χρόνια να επιστρέψει οριστικά.
Απ τη μία σκέφτομαι ότι δεν είναι φυσιολογικό να θέλω να γυρίσω στον πρώην μου μετά απ όλα αυτά, αλλά απ την άλλη δε μπορώ να πιστέψω ότι 3 χρόνια σχέσης θα τελειώσουν έτσι απλά. Ίσως είναι καλύτερα να προχωρήσω τη ζωή μου με το άλλο παιδί και να τα αφήσω όλα πίσω… Δε μπορώ να αποφασίσω τι είναι καλύτερο για μένα.

Μ

 

Η συμβουλή μου ειδικά στα νέα παιδιά είναι να ακολουθούν την καρδιά τους, χωρίς να σκέπτονται πολύ το μέλλον. Να τολμούν να ρισκάρουν και να είναι πρόθυμοι να υποστούν τις πιθανές συνέπειες. Μέσα από τα ρίσκα αυτά θα ωριμάσουν και θα μπορούν να κάνουν καλύτερες επιλογές γύρω στα 30.
Ο πρώην είναι το γνωστό έδαφος και ο πρώτος έρωτας. Παρότι δεν αντέχεις την απόσταση, τον περίμενες στο στρατιωτικό του. Όταν επέστρεψε σου φέρθηκε άσχημα και τώρα ζητά να επανασύνδεση. Η εμπιστοσύνη σου έχει κλονιστεί, αλλά σκέφτεσαι τη μακρόχρονη σχέση και πως ήταν πιεσμένος από το στρατό. Τον αγαπάς όμως; Τι συναισθήματα έχεις γι αυτόν;
Το άλλο παιδί είναι όπως το θέλεις, αλλά δεν τον έχεις ζήσει από κοντά και η σχέση είναι πρόσφατη. Δεν αντέχεις την απόσταση, αλλά έκανες τελικά σχέση από απόσταση. Προσφέρεται να σε περιμένει. Τον αγαπάς όμως; Τι συναισθήματα έχεις γι αυτόν; Είναι δοκιμασμένα τα συναισθήματα αυτά; Μήπως ήταν το καταφύγιο μετά την άσχημη συμπεριφορά του άλλου;
Έτσι κι αλλιώς, ό,τι κάνεις θα το έχεις από μακριά για 6 μήνες, οπότε την απόσταση δεν θα την αποφύγεις και δεν ξέρουμε αν η όποια σχέση σου θα κρατήσει. Είσαι πολύ νέα ακόμη για μακροπρόθεσμα σχέδια και λογικές επιλογές. Σε συμβουλεύω να ακολουθήσεις μόνο το συναίσθημά σου, χωρίς πολλές λογικές σκέψεις, και να είσαι πρόθυμη να υποστείς τις συνέπειες της επιλογής σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.