Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Ο χωρισμένος θα ξαναχωρίσει;

Είμαι 44 ετών και εργάζομαι ευκαιριακά.  Εκεί πριν από 2 χρόνια γνώρισα έναν αξιόλογο άνθρωπο, τον Α.  Επειδή, τότε, είχα μία σχέση που με ταλαιπώρησε πάρα πολύ έβλεπα καθαρά φιλικά την παρέα.  Πέρασε 1 χρόνος και εγώ κατάφερα με την διακριτική του παρουσία να απαλλαγώ από την σχέση που σας ανέφερα και γίναμε ζευγάρι.  
Ο Α είναι 49 ετών, χωρισμένος με ένα μεγάλο παιδί και από την αρχή μου ξεκαθάρισε ότι δεν μπορεί να κάνει σχέση με τη στενή έννοια του όρου, κυρίως για οικονομικούς λόγους.  Έχει χάσει χρήματα από μία συνεργασία που έκανε, «συντηρεί» όπως μπορεί πρώην σύζυγο και παιδί.  Επειδή είναι θρησκευόμενο άτομο, δεν επέτρεψε να κάνει έκτρωση η κοπέλα παρόλο που γνωριζόντουσαν πολύ λίγο.  Λόγω των συνθηκών του έγγαμου βίου του, ζήτησε διαζύγιο στα ξαφνικά όταν το παιδί ήταν 14 ετών.  
Εμένα μου φέρεται πάρα πολύ ωραία, με φροντίζει, αλλά δεν μου μιλά.  Καταλαβαίνω τα προβλήματά του από ότι περιπέσει στην αντίληψή μου και τις φορές που έχω ρωτήσει μου απαντά να μην είμαι περίεργη.  Πήρα το βιβλίο σας «Άντρες» και θεωρώ ότι πρέπει να διαβάσω και να ξαναδιαβάσω «Τον μικροπαντρεμένο».  Εγώ αυτό τον άνθρωπο τον θέλω στη ζωή μου σαν σύντροφο στα καλά και στα άσχημα, στη χαρά και στη λύπη.  Θέλω να βρω έναν τρόπο να προστατέψω τον εαυτό μου να μη στενοχωριέμαι όταν χάνεται μέσα στα προβλήματα και δεν μπαίνει στον κόπο να τηλεφωνήσει ή να στείλει ένα μήνυμα.
Δεν θέλω να ξυπνήσει ένα πρωί και να τα τινάξει στον αέρα, όπως έκανε με το γάμο του.
Κ

Τα θέματα που θέτεις είναι κυρίως:
·       Ένας «κλειστός» σύντροφος, όχι όσο επικοινωνιακός θα ήθελες. Οι άνθρωποι έχουν έναν  βασικό τύπο που σε μεγάλο βαθμό διαμορφώθηκε από τις εμπειρίες τους. Η προοπτική «θα τον αλλάξω» είναι παραπλανητική. Κανένας δεν αλλάζει σε βασικά χαρακτηριστικά του για χάρη του συντρόφου του. Αλλαγές γίνονται μόνο επιφανειακά, σε θέματα συμπεριφοράς. Ο Α λοιπόν είναι αυτός, κρίνε αν σου ταιριάζει ως σύντροφος και αποφάσισε αν θα μείνεις μαζί του. Αν ναι, σεβάσου τον τύπο του και μην τον πιέζεις.
·       Φοβάσαι μήπως φύγει κι από σένα όπως έφυγε κι από το γάμο του. Αυτό είναι λάθος σου. Ένας μικροπαντρεμένος λόγω εγκυμοσύνης νεαρός δεν έχει καμιά σχέση με έναν ώριμο και από χρόνια διαζευγμένο άντρα. Τώρα είναι πολύ διαφορετικός, οι συνθήκες είναι διαφορετικές και εσύ είσαι διαφορετική από την πρώην σύζυγό του. Η σχέση που έχει μαζί σου είναι πολύ διαφορετική και έγκειται και στους δυο σας να την προσέξετε και να την εξελίξετε. Αν κάποιος σε μια φάση της ζωής του πάρει ένα διαζύγιο, αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως δεν μπορεί στο μέλλον να ξανακάνει επιτυχημένη σχέση δέσμευσης ή γάμο.
·       Το πώς θα προστατεύσεις τον εαυτό σου έχει μόνο μια απάντηση: προσωπική ανάπτυξη! Δούλεψε τον εαυτό σου, απόχτησε φίλους και ενδιαφέροντα, προσπάθησε περισσότερο επαγγελματικά, μάθε να βασίζεσαι στον εαυτό σου και να μην εξαρτάσαι αποκλειστικά από τον σύντροφό σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.