Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Πρόωρα σχέδια

Είμαι 25 χρονών, έχω τελειώσει τις σπουδές και εργάζομαι περιστασιακά. Διατηρώ σχέση εδώ και τρείς μήνες με τον Χ,  παντρεμένο, 35 χρόνων. Εργαζόμασταν μαζί και πριν ξεκινήσει κάτι μεταξύ μας, συζητούσαμε αρκετά θέματα για τη ζωή μας. Ξέρω πως δεν οδηγεί κάπου όλο αυτό και πως δεν σέβομαι τον εαυτό μου (έχω ακούσει τη γνώμη από τις φίλες μου και έχω διαβάσει αρκετά άρθρα) αλλά όταν είμαστε μαζί μόνο οι δυο μας ξέρουμε τι αισθήματα βγαίνουν στην επιφάνεια. Έχει ένα παιδάκι 5 χρόνων και το αγαπάει πολύ και αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως ποτέ δεν μου έχει μιλήσει άσχημα για τη γυναίκα του, ενώ αντιθέτως λέει πως είναι πολύ καλή και υπομονετική μαζί του. Ούτε μου έχει πει φράσεις ''μακάρι να σε γνώριζα νωρίτερα'' κλπ.

Το μείζων θέμα μου είναι πως μου είπε θέλει να χωρίσει, οτι θα το κάνει είτε είμαστε μαζί είτε όχι, αλλά θα το ήθελε πολύ. Μόλις το κάνει όμως δεν θέλει να παραμείνει στην πόλη μας για κανένα λόγο. Εγώ όμως νιώθω ότι πιέζομαι απ'όλα αυτά, ενώ τον έχω ερωτευτεί πολύ, στο να τα παρατήσω όλα, να φύγω σε μια άγνωστη πόλη μαζί του. Του εξέφρασα το φόβο μου πως εγώ θέλω να κάνω οικογένεια κάποια στιγμή και οτι αυτός μπορεί να μην ξανα θέλει και μου είπε οτι με βλέπει σοβαρά για να μου ζητάει να πάω μαζί του και δεν θα τα έλεγε σε οποιαδήποτε κοπέλα που την έχει απλά για να περνάει την ώρα του. Αυτός στεναχωριέται πολύ και για τη γυναίκα του  και για το παιδί του, που εννοείται θέλει να το βλέπει, ενώ εγώ φοβάμαι για την αντίδραση της οικογένειάς μου και των φίλων μου. Έγιναν όλα τόσο γρήγορα,τόσο έντονα αλλά δεν έχω περιθώρια να σκεφτώ τι θέλω.Η θα φύγω μαζί του ή θα χάσω τον άντρα των ονείρων μου από φόβο. Η απάντησή σας ελπίζω να με βοηθήσει.

Σ.

 

Μια τρίμηνη σχέση με έναν παντρεμένο, δεν μου δημιουργεί αίσθημα εμπιστοσύνης και δικαίως έχεις αγχωθεί.

Δεν θα κρίνω τη σχέση με παντρεμένο, έχουμε αναφερθεί πολλές φορές σε παλιότερες αναρτήσεις. Το γεγονός πως ο Χ εκτιμά τη σύζυγό του το κρίνω θετικά για το χαρακτήρα του. Προφανώς δεν ταιριάζουν σε κάποια θέματα αλλά δεν την κατηγορεί για να αποποιηθεί ευθυνών. Αυτό δείχνει ποιότητα χαρακτήρα. Δείχνει όμως και πως υπάρχει πιθανότητα να υπαναχωρήσει όταν αρχίσει να υφίσταται τις συναισθηματικές, κοινωνικές και οικονομικές δυσκολίες ενός διαζυγίου, όταν αυτό αφορά μια γυναίκα με την οποία δεν περνά «κόλαση». Γι αυτό, παρόλη τη δηλωμένη πρόθεσή του να χωρίσει, καλό είναι να μην επενδύσεις ακόμα.

Επίσης κρίνω θετικά τη δήλωσή του να χωρίσει ανεξαρτήτως σχέσης μαζί σου. Άφησέ τον να το πραγματοποιήσει, λοιπόν! Υποθέτω πως η σύζυγος δεν είναι ενήμερη για τις προθέσεις του και σε πληροφορώ πως η διαδικασία: ενημερώνω τη σύζυγο-γίνονται οι φασαρίες του χωρισμού-υπογράφεται συναινετικό διαζύγιο-μετακομίζω σε άλλη πόλη, θα πάρουν 2-3 μήνες στην καλύτερη περίπτωση. Μείνε κοντά του και στήριξέ τον στη διαδικασία αυτή.

Διαφωνώ όμως να φύγεις μαζί του άμεσα. Είσαι ένα νέο κορίτσι χωρίς δουλειά και αν είχες μια κανονική, θεμελιωμένη σχέση τουλάχιστον 1 χρόνου με ένα ελεύθερο παλικάρι και σχεδιάζατε γάμο, δεν θα είχα καμιά αντίρρηση να φύγετε μαζί σε μια άλλη πόλη, να συμβιώσετε και να δοκιμάσετε τη σχέση σας με σκοπό να παντρευτείτε αργότερα, αν όλα πάνε καλά. Τότε θα άξιζε να αφήσεις το χώρο σου και τις συνήθειές σου και να ξεκινήσεις μια νέα ζωή με τον αγαπημένο σου. Με έναν όμως άνθρωπο σε διάσταση και τόσο φρεσκοχωρισμένο, ο κίνδυνος αποτυχίας είναι μεγάλος.

Οι φρεσκοχωρισμένοι είναι πιθανό να έχουν μια νέα σχέση για να ξεφύγουν, να ξεχάσουν, να ξεσπάσουν, να εκδικηθούν και πολλά άλλα. Να κάνουν δηλαδή τη σχέση επειδή την έχουν ανάγκη και υπό τη συναισθηματική φόρτιση της κατάστασής τους και όχι τόσο επειδή ερωτεύτηκαν πραγματικά το συγκεκριμένο άτομο.

Ακόμη όμως κι αν ήταν ελεύθερος ο Χ, μια σχέση 3 μηνών δεν είναι ικανή για να αλλάξεις τη ζωή σου.

Προτείνω λοιπόν να τον αφήσεις να ξεκαθαρίσει με το γάμο του, διατηρώντας διακριτικά τη σχέση σας αλλά χωρίς να συμμετέχεις ακόμα στα σχέδιά του. Ας μετακομίσει στη άλλη πόλη (αφού είναι εργαζόμενος υποθέτω πως θα πάει κάπου που να τον βολεύει επαγγελματικά) και ας διατηρήσετε τη σχέση σας από μακριά για κάποιο διάστημα. Δεν θα πάει και στην Αμερική! Θα μπορείς να πηγαίνεις να τον βλέπεις τακτικά, αφού δεν εργάζεσαι μόνιμα, κι εκείνος θα έρχεται να βλέπει το παιδί του. Άφησε έτσι κάποιο διάστημα, ο Χ να προσαρμοστεί στη νέα του ζωή, το διαζύγιο να έχει πάρει οριστικά το δρόμο του, να ωριμάσει η σχέση σας και στο μεταξύ να αναζητάς κι εσύ δουλειά εκεί. Κι όταν με το καλό συμπληρώσετε τουλάχιστον ένα χρόνο σχέσης και βρεις και δουλειά, ενημερώνεις τον κύκλο σου και εγκαθίστασαι κι εσύ εκεί. Αν φτάσεις εσύ να είσαι σίγουρη, κανένας δεν θα σε μεταπείσει. Το ιδανικό βέβαια θα ήταν να πας να μείνεις μαζί του όταν βγει το διαζύγιο.

 

1 σχόλιο:

  1. Για ποιο λόγο δεν θέλει να παραμείνει στην ιδια πόλη αν χωρίσει? Δ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.