Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Μη μου πείτε να συζητήσω μαζί του....

Με τον άντρα μου είμαστε 10 χρονια μαζι και εχουμε και ενα μωρακι 16μηνων.τους τελευταίους 3μηνες ανακάλυψα οτι πάει κρυφά στην θεσνικη (ειμαι απο επαρχιακή πόλη) και υποπτεύομαι οτι πηγαίνει σε οίκους ανοχής.του πετάω πολλές φορές σποντες οτι γνωρίζω οτι παει θεσνικη αλλα το συνεχίζει.ειναι δύσκολος άνθρωπος δεν κάθεται να συζητήσει οποτε μη μου πείτε να συζήτηση μαζι του γιατι δεν πρόκειται να με ακούσει.τον αγαπάω και φοβάμαι να χωριςω.δεν εργάζομαι τι θα κανω μονη με ενα παιδί;πως θα μπορέσω να το ξεπεράσω αν χωριςω;ειμαι πολύ ευαίσθητο άτομο δεν θα αντέξω τοσο θλίψη.και παντα ο αντρας μου εχει ενα τροπο να με τουμπαρει και άδικο να χει.
Α.

Τα προβλήματά σου με τον άντρα σου είναι πολλά. Πιθανές επισκέψεις σε οίκους ανοχής, δύσκολος άνθρωπος, δεν συζητάτε, σε τουμπάρει. Παρόλα αυτά τον αγαπάς.
Φοβάσαι να χωρίσεις, είσαι ευαίσθητη, δεν εργάζεσαι και τι θα κάνεις μόνη με ένα παιδί.
Πρόκειται για δυο ξεχωριστά θέματα.
Σχετικά με το πρώτο, μίλησε καθαρά στον άντρα σου για την ανακάλυψή σου και θέσε όρους για να διατηρήσετε την ηρεμία στην οικογένειά σας. Αφού δεν συζητά, κάνε απλώς τη δήλωσή σου και υποχρέωσέ τον να την ακούσει.

Σχετικά με το δεύτερο, αν κρίνεις πως η ζωή σου είναι αφόρητη, οι επιλογές σου είναι δυο: ή επαναστατείς και φεύγεις , οπότε αναγκαστικά θα πάρεις τη ζωή σου στα χέρια σου, ή υποτάσσεσαι και παραμένεις, με καταστροφικά για την ψυχική σου υγεία αποτελέσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.