Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Μπάζο;!

Πριν ενα χρονο γνωρισα καποιον σε ενα chat. ειχαμε επικοινωνια σε καθημερινη βαση. πειρα την αποφαση να παω να τον δω απο κοντα.ειναι σε μακρινη πολη. οταν πηγα ηταν απομακρος. απο την αρχη ειχε πει οτι δεν μπορει να με δει ερωτικα και οτι με θεωρει απλα μια πολυ καλη φιλη. δεν εκανε καμια κινηση εκ του πονυρου. φαγαμε ειπιαμε καφε και εφυγα. φευγωντας με φιλησε στο στομα 2 φορες. εκει χαθηκα μπερδευτικα.
με περνει τηλεφονο πολλες φορες κατα την διαρκεια της ημερας. μιλαμε με της ωρες. αφου με θεωρει απλη φιλη γιατι με περνει τηλεφονο τοσο συχνα;
η συμεριφορα του με μπερδευει. μια μου δειχνει οτι με γουσταρει αλλα κατι φοβαται και τον σταματαει και την αλλη μου δειχνει οτι δεν ειμαι του γουστου του... καποιες φορες με αποκαλεσε και μπαζο οτι δεν ειμαι ομορφη λεγωντας μου οτι δεν ειμαι δυνητικα ικανη γυναικα να σταθω πλαι του ως ερωτικη συντροφος του.
δεν ξερω πως να του φερομαι για μενα εχει αρχισει να γινεται ψυχοφθωρο ολο αυτο. τον θελω μου αρεσει θα ηθελα να ολοκληρωσω μαζι του του το ειπα το ξερει και παρ ολα αυτα δεν κανει τιποτα για να με βοηθησει να το ξεπερασω. πεστε μου τι να κανω πως να του φερομαι;
Π.

Δεν βρίσκω τίποτα πολύ παράξενο, η κατάσταση είναι προφανής:
Σε είδε και δεν του άρεσες. Σε κάποιους ανθρώπους δεν αρέσουμε, τι να κάνουμε; Οπότε δεν θέλει να προχωρήστε. Το έχει δηλώσει εξάλλου καθαρά, αποκαλώντας σε «μπάζο» (!), πως «δεν είσαι όμορφη» και «δυνητικά ικανή γυναίκα να σταθείς πλάι του ως ερωτική σύντροφος» (!)
Απορώ πόσο χυδαίος μπορεί να είναι ένας άντρας για να το πει αυτό σε μια γυναίκα με την οποία επικοινωνεί! Θα μπορούσε απλώς να σου πει ευγενικά πως δεν είσαι ο τύπος του….. Απορώ επίσης πόσο ανασφαλής και εξαρτημένη μπορεί να είσαι εσύ η ίδια για να επιθυμείς ερωτικά έναν άντρα που σε έχει χαρακτηρίσει έτσι!
Τα πράγματα είναι απλά: Δεν του αρέσεις ως γυναίκα, αλλά καλή είσαι για επικοινωνία, λίγο μακρόθεν φλερτάκι και 2 φιλιά.
Αν αρκείσαι σ αυτό, μείνε, μη ζητάς περισσότερα, μην παραπονείσαι και συνέχισε να επικοινωνείς φιλικά. Αν όμως υποφέρεις, όπως λες, κάνε πέτρα την καρδιά και φύγε. Δεν μπορείς να κάνεις να σε θέλει ένας άντρας που δεν θέλει!

Κοίταξε να φτιάξεις την αυτοεκτίμησή σου και την ψυχολογική σου ισορροπία και φρόντισε την κοινωνική σου ζωή εκτός ίντερνετ. Μια συνεργασία με ψυχολόγο θα σε βοηθήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.