Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Προσπαθώ να μη στεναχωρήσω κανέναν

Πρόσφατα αποφάσισα να χωρίσω με αυτόν που τα είχα. Τα είχαμε 2,5 χρόνια. Τον τελευταίο χρόνο με είχε τόσο δεδομένη που δεν τον ένοιαζα καθόλου. Ως που γνώρισα ένα παιδί στην δουλειά με τον οποίο χωρίς να το καταλάβω κόλλισα αμέσως. Δεν ταιριάζουμε σε τίποτα, είμαστε η μέρα με την νύχτα κυριολεκτικά όμως είναι ο μόνος που μου έδωσε χαρά χωρίς να ζητήσει απολύτως τίποτα για αντάλλαγμα. χτές μου είπε ότι έχει παραπάνω απο φιλικά αισθήματα για μένα και με ρώτησε αν έχει κάποια ελπίδα. του είπα δεν ξέρω. Τι να έλεγα; Εν το μεταξύ η οικογένεια μου δεν δέχεται οτι χώρισα και κάθε μέρα με πιέζει να τα ξαναβρώ με τον πρώην μου γιατί είναι πολύ καλό παιδί λένε. δεν ξέρουν τίποτα για τον συναδελφό μου. το αποκορύφωμα είναι οτι ο πρώην μου με πιέζει απιστευτά να τα βρούμε με πηγαίνει και με φέρνει οπου και αν παω.Ζηλεύει τον συνάδελφο μου και όλη την ώρα με κάνει να νιώθω άσχημα που τον χώρισα λεγοντάς μου οτι είμαι πολύ κακιά που τον χωρίζω για κάποιον άλλον. Αν και ξέρει οτι δεν τον χώρισα για άλλον επιμένει να με χτυπάει στο συναίσθημα. Δεν αντέχω άλλο νιώθω πολυ δυστηχισμένη δεν ξέρω τι να κάνω στην προσπάθεια μου να μην στεναχωρίσω κανέναν στεναχώρισα εμένα και τον μόνο άνθρωπο που μου στάθηκε ποτέ χωρίς αντάλλαγμα. δυστήχως αυτός τώρα δεν μου μιλάει. Παρακαλώ πείτε μου τι να κάνω νιώθω οτι θα εκραγώ!

Τα πράγματα είναι απλά:
Είχες έναν μακροχρόνιο δεσμό και χώρισες. Αφορμή στάθηκε μια νέα γνωριμία, όμως οι αιτίες προϋπήρχαν. Ο δεσμός σου σε θέλει πίσω, οι γονείς σου τον θέλουν, αλλά εσύ θέλεις τον άλλον.
Με το χωρισμό σου όλοι ξεβολεύτηκαν. Η ζωή όμως είναι δική σου, είσαι ελεύθερη και δεν χρωστάς τίποτα σε κανέναν. Δεν γίνεται όμως να τους έχεις όλους ευχαριστημένους. Σε μια σχέση που διαλύεται, ανεξάρτητα ποιος είχε τη μεγαλύτερη ευθύνη της διάλυσης, ο ένας από τους δυο παίρνει συνήθως την πρωτοβουλία και ο άλλος νιώθε πως αδικήθηκε. Επίσης, όσον αφορά τους γονείς, αν είναι να κάνουμε κάτι που θα μας χαροποιήσει και θα χαροποιήσει και τους γονείς, η χαρά μας είναι διπλή. Αν είναι όμως να διαλέξουμε ανάμεσα στη δική τους χαρά και στη δική μας, θα διαλέξουμε τη δική μας αφού πρόκειται για τη δική μας ζωή. Κι αν μας αγαπούν πραγματικά, κάποια στιγμή θα το δεχτούν.
Η πρότασή μου είναι να σταματήσεις τις σχέσεις και τα πήγαινε-έλα με τον πρώην. Δεν γίνεται να υπάρχουν φιλικές επαφές αμέσως μετά από ένα χωρισμό. Δήλωσέ του πως, ανεξάρτητα από το για ποιον ακριβώς λόγο χωρίσατε, δεν υπάρχει περίπτωση επανασύνδεσης.
Δεν κατάλαβα σε ποιόν αναφέρεσαι όταν λες «στεναχώρισα εμένα και τον μόνο άνθρωπο που μου στάθηκε ποτέ χωρίς αντάλλαγμα. δυστήχως αυτός τώρα δεν μου μιλάει». Στον πρώην ή στο συνάδελφο;  Πάντως είναι γεγονός πως δεν μπορείς να τους έχεις όλους ευχαριστημένους….
Άφησε να περάσει λίγος καιρός από το χωρισμό και μετά μπορείς αν αρχίσεις να βγαίνεις με το συνάδελφό σου. Μην επενδύσεις όμως ακόμα, όπως συμβουλεύω σε όλες τις σχέσεις που δεν έχουν ακόμα δοκιμαστεί. Αν χώρισες έχοντας κατά νου αυτόν, δεν σημαίνει πως εξασφάλισες ήδη την τέλεια σχέση. Θα πρέπει να δοκιμαστείτε για να επενδύσεις.

Το τι λέει ο κόσμος σχετικά με ποιόν ταιριάζεις, βάλε το στην άκρη. Κοίτα εσύ τι θέλεις στη ζωή σου και διεκδίκησέ το. Και φυσικά θα φέρεις τις όποιες συνέπειες της επιλογής αυτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.