Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Παντρεμένοι που θέλουν-και-δε θέλουν

Είμαι η παντρεμένη που το καλοκαίρι έτυχε να έχω περιστασιακή σχέση με κάποιον παντρεμένο γείτονα και είχαμε βρεθεί όλες και όλες 2 φορές. Και μετά.......σιωπή!!!!!!!!!!!!!
Εεεεε τώρα-μετά από 6 μήνες-επανήλθε. Και όχι ομαλά. Τυχαίνει να μένουμε μόνοι και όλο σχόλια σεξουαλικού περιεχομένου, να με αγγίζει, να με "χουφτώνει", μέχρι που με απομόνωσε......Δε λέω με κολακεύει που μπορεί να με ποθεί ακόμα.....Αλλά κάποιες κουβέντες του είναι ωμές....
Πάνω σε κουβέντα και πράξεις έτυχε να σκαλίσω του παρελθόντος τα γεγονότα.....Τον πείραξε. Είπε ότι έτσι τα διόρθωσα όλα πάλι, ενώ μου είχε δείξει πάλι τι θέλει, μου το είχε πει όντως ότι θέλει εμένα....
Στο "γιατί τώρα" δεν απάντησε.....Μου έγραψε στο μνμ στο γνωστό mail ότι θέλει να βρεθούμε.....Απλά είπε ότι δε θα μου εκφράσει ξανά τον εσωτερικό του πόλεμο.....
Ότι του βγαίνει αυτό το "άγριο" μαζί μου.....και άλλα. Φοβάμαι μήπως με κοροϊδεύει???!!!!!!!!!
Τώρα το πρωί με βρήκε στο δρόμο και με πήρε με το αυτοκίνητο...
Όμως από τη συμπεριφορά του βλέπω ότι τον πείραξαν αυτά που του είπα....Ενοχλήθηκε....και είπε ότι και εγώ ενοχλούμαι με το παραμικρό...
Η αντίδρασή του είναι πολύ περίεργη...Κάνει διάφορα άλλα για να μου δείξει τι??????
Θέλω να βρεθούμε αλλά φοβάμαι.....Δεν ξέρω τι να κάνω.Δεν μπορώ να τον ψυχολογήσω.....
Μ

Δεν μπορώ να ξέρω τα κίνητρα του φίλου σου που τον κάνουν να φέρεται αλλοπρόσαλλα. Το θέμα είναι πως είστε κι οι δυο παντρεμένοι, και οι δυο «ψάχνεστε» και έχετε μεταξύ σας μια μεγάλη σεξουαλική έλξη. Υπάρχουν βέβαια τα κοινωνικά στερεότυπα. Ο φίλος σου υποτίθεται πως ζει μια  εσωτερική πάλη. Από την άλλη εσένα φαίνεται να μη σε πειράζει τόσο το ότι είσαι παντρεμένη, όσο το ότι ο φίλος σου είναι παντρεμένος και το ότι δεν φανερώνει με συνέπεια την έλξη του απέναντί σου.
Θεωρώ πως και οι δυο έχετε διάθεση για κάποιες παθιασμένες ερωτικές συνευρέσεις και πιστεύω πως είτε τις πραγματοποιήσετε είτε όχι, τους συζύγους σας δεν τους έχετε και σε μεγάλη εκτίμηση. Οπότε, καλύτερα να υλοποιήστε το πάθος σας, μήπως και εξατμιστεί και σας περάσει. Τα δραματικά περί εσωτερικού πολέμου του φίλου σου πιστεύω πως δεν είναι αυθεντικά. Αλλιώς δεν θα σε φλέρταρε τόσο άγρια….
Το πιθανότερο είναι να θέλει, όπως πολλοί παντρεμένοι, να έχει την οικογένειά του άθικτη και ταυτόχρονα μερικές όμορφες σεξουαλικές εμπειρίες με μια γυναίκα που του αρέσει, και επιπλέον δεν θα του ζητήσει τίποτα γιατί είναι παντρεμένη. Δεν αποκλείω και την πιθανότητα να μη θέλει να διαταράξει την οικογένειά του, να έχει πάρει την απόφασή του και απλώς να θέλει λίγο να παίξει για να διασκεδάσει την ανία του.
Εσύ τι θέλεις από τη σχέση αυτή; Μήπως τα ίδια που θέλει κι αυτός; Τότε προτείνω να περιμένεις, να μην πιέσεις την κατάσταση και αν είναι να γίνει θα γίνει.
Αν θέλεις κάτι παραπάνω, ξέχασέ το, ο τύπος δεν φαίνεται διατεθειμένος για κάτι πιο μακροχρόνιο ή πιο ουσιαστικό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.