Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Μήνυμα από την Κατερίνα για τη λειτουργία του blog

Αυτό το blog είναι ο εθελοντισμός μου: Λειτουργεί χωρίς κανένα προσωπικό οικονομικό όφελος και καταναλώνω αρκετό από το χρόνο μου για να προσφέρω στους αναγνώστες μια φιλική συμβουλή.
Έχω όμως να παρακαλέσω τις φίλες και τους φίλους που μου γράφουν τα εξής:

1. Μη μου ζητάτε να ΜΗ δημοσιευθεί το μήνυμά σας αλλά να λάβετε μόνο προσωπική απάντηση. Στόχος μου είναι από το κάθε μήνυμα και την απάντησή μου να ωφεληθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι. Να είστε σίγουροι πως μετατρέπω τα μηνύματα ή αφαιρώ στοιχεία έτσι ώστε  να αποφεύγεται η αναγνώριση. Αν με εμπιστεύεστε για να σας πω τη γνώμη μου για το πρόβλημά σας, θα πρέπει να με εμπιστευτείτε και πως θα τηρήσω την ιδιωτικότητά σας! 'Οποιος δεν συμφωνεί με τη λογική αυτή είναι προτιμότερο να μην απευθυνθεί σε μένα για βοήθεια.

2. Μη μου γράφετε σε Greekglish ή χωρίς τόνους ή κεφαλαία. Καταναλώνω χρόνο για να μετατρέψω το μήνυμα σε κανονικά Ελληνικά.

3. ΜΗ μου γράφετε την ιστορία της ζωής σας! Γράφετέ μου συγκεκριμένα θέματα κατά το δυνατόν απλά και περιληπτικά, ιδανικά σε 2-3 παραγράφους.  Καταναλώνω χρόνο για να βγάζω τις περιλήψεις που δημοσιεύονται. ΔΕΝ αναλαμβάνω -και δε γίνεται-ψυχοθεραπεία δι' αλληλογραφίας. Μην προσπαθείτε να μου τα πείτε "όλα", αλλά μην παραλείπετε τα βασικά. Πχ. οι ηλικίες, οι τόποι κατοικίας και τα επαγγέλματα των εμπλεκομένων μου είναι χρήσιμα για να σχηματίσω μια άποψη για το θέμα που σας απασχολεί (τόποι και επαγγέλματα δεν θα αναφέρονται στο blog).

4. Απαντώ το πολύ σε 3 μηνύματα του ίδιου ατόμου. Δεν αναλαμβάνω -και δε γίνεται- ψυχοθεραπεία δι' αλληλογραφίας, οπότε δεν μπορώ να ασχοληθώ ΄με μια περίπτωση επί μεγάλο διάστημα.

5. Τα μηνύματα που μου στέλνετε πρέπει να είναι κόσμια και τα σχόλια που γίνονται πρέπει να είναι ευγενικά και να μην προσβάλλουν τον αποστολέα του μηνύματος ή εμένα. Η κοσμιότητα και η ευγένεια βέβαια κρίνονται με τα προσωπικά μου κριτήρια και διατηρώ το δικαίωμα να μην απαντήσω σε μήνυμα ή να διαγράψω σχόλιο κατά την κρίση μου.
6. Επειδή έχουν ήδη συζητηθεί πολλά θέματα, παρακαλώ ΠΡΙΝ στείλετε μήνυμα να κάνετε μια έρευνα στις παλιές αναρτήσεις. Δεν απαντώ εκ νέου σε θέματα που έχουν ήδη συζητηθεί πολλές φορές.

Το blog έχει πλέον περίπου 500 επισκέψεις την ημέρα. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας!

Κατερίνα

13 σχόλια:

  1. Ενα ευχαριστώ απο μένα για τη βοήθεια που παρέχετε σε οσους σας γράφουν το πρόβλημά τους αλλά και στους αναγνώστες που τα διαβάζουν. Μ αρεσαν κ τα βιβλία σας. Οσο μπορείτε συνεχίστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τυγχάνει να γνωρίζω και το σύζυγο σας, οχι προσωπικά. Είμαστε όμως συνάδερφοι αν και εγώ είμαι νεαρός. Δε γνώριζα οτι είστε η σύζυγός του. Θυμάμαι σε ένα μήνυμα που αναφέρετε οτι σας συμπαραστάθηκε όταν σπουδάζατε και εργαζόσασταν παράλληλα. Δεν εκπλήσσομαι. Να στε καλα και ξανα ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα χαρώ να μου στείλεις μήνυμα και να συζητήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένας φίλος έστειλε κατά λάθος την περιγραφή του προβλήματός του ως σχόλιο εδώ. Το διαγράφω από δω και το κάνω κανονική ανάρτηαη, μαζί με την απάντησή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας. Ειναι απαραίτητο να γράψει κάποιος και τα στοιχεία του στο θέμα που τυχόν θέλει να αποστείλει ή μπορεί να ναι και ανώνυμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γράφετε πολύ ωραία, κα Κατερίνα. Οι επισημάνσεις σας είναι ακριβείς και επί της ουσίας. Βοηθήθηκα από αρκετά κείμενά σας. Συγχαρητήρια για το έργο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπερα και απο εμενα.... απο που να αρχισω.... ειμαι 25 χρονων.. Πριν απο 7 μηνες εκει που καθομουνα μπροστα στον υπολογιστη αρχισε να ποναει το αριστερο μου χερι και να εχς ταχυκαρδιες και κρυο ιδρωτα,,,, νομιζα οτι πεθαινω. τελικα δεν πεθανα.... αιτια ολων αυτων η μητερα μου που μου προκαλεσε την αρρωστοφοβια μου. παρολο που δεν ειμαι υπερβαρη ειμαι ομως γεματουλα.... και οταν εντελως τυχαια εκανα εξετασεις αιματος μου βρηκαν υψηλη χοληστερινη.... τοτε αρχισε η μητερα μου να μου λεει οτι θα παθω εμφραγμα η εγκεφαλικο, οτι θα βουλωσουν οι αρτηριες μου και αλλα τετοια μακαβρια.... απο τοτε λοιπον καθε φορα που ποναω στον θωρακα η στο κεφαλι η στην πλατη νομιζω οτι ερχεται το τελος μου.Δεν εχω μιλησει σε κανεναν. Τι να τους πω αλλωστε. Θα με περασουν για ψυχοπαθη. Εδω και 7μηνες ζω ενα μαρτυριο. εχω παει 4 φορες σε καρδιολογο και ειναι ολα τελεια.... Η μοναδικη φορα που ξεχασα τισ κρισεις,
    ηταν πριν απο 3 μηνες που γεννηθηκε η ανιψια μου και αρχισα να περναω χρονο μαζι της.. αλλα γενικα καθε φορα που ειμαι στο σπιτι μου υποφερω σωματικα και ψυχικα.... Περασα το χειροτερο καλοκαιρι της ζωης μου. Εγω που ειμαι η ψυχη της παρεας. Συγγνωμη αν σας κουρασα... αλλα εγω κουραστηκα περισσοτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα και Καλή χρονιά. Είμαι σχεδόν 30 ετών και τον τελευταίο καιρό ζω μια πολύ όμορφη ιστορία
    Πριν 6 μήνες χώρισα με την επί 5ετιας συντρόφου μου η οποία ουσιαστικά με έκανε ράκος! τόσο σε οικονομικό επίπεδο όσο και σε ψυχολογικό! η οικογένεια μου είχε αποδεχτεί αυτή τη σχέση μου μιας και ήταν μια κοπέλα 3 χρόνια μικρότερη μου και δεν θα υπηρχε καποιο κοινωνικο προβλημα. Όμως στο τελος της σχεσης μου αντιληφθηκαν και εκεινοι τα μεγαλα προβληματα που δημιουργηθηκαν τοσο σε οικονομικό όσο και σε ψυχολογικο επιπεδο. Επέστρεψα, λοιπον στο σπιτι μου αφου ξενοικιασαμε το δικο μας με την κοπελα και συνεχισα την ζωη μου, προσπαθωντας παραλληλα να απεξαρτηθω απο τον τζογο, ο οποιος φυσικα μου δημιουργησε χρεη
    Στο μεταξυ, στην επιχειρηση που διατηρω προσελαβα μια υπαλληλο, για ημιαπασχοληση σχεδον 33 χρονων διαζευγμένη και με ένα παιδί 3 ετών. Μέτα από πολύμηνη συνεργασία και γνωρίζοντας τα προβλήματα του ενός με τον άλλον αποφασίσαμε να είμαστε μαζί. Τουλάχιστον εκείνη ξέρει το πρόβλημα μου και με προσπαθεί να το αποβάλλω. Με ωθεί σε θετικά πράγματα και βλέπω να είμαστε ίδιοι σαν χαρακτήρες και να ταιριάζουμε απόλυτα. Ήδη το έχω πει στους περισσοτερους φίλους μου. Είμαι σίγουρος αφού γνωρίζει το πρόβλημα μου και προσπαθεί να με βοηθήσει ότι δεν προσπαθεί να εκμεταλλευτει κάτι από έμενα καθώς ούτως η άλλως είναι εκπληκτική επαγγελματιας και δεν υπήρξε ποτέ η επαγγελματικη μας σχέση να τελειωσει.
    Αγαπάω το παιδί της και δεν θα με πείραζε καθόλου να το μεγαλώσω κάνοντας παράλληλα και δικά μας παιδιά. Όμως φοβάμαι την αντίδραση των γονιών μου μόλις το μάθουν. Τι να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΙΜΑΙ 31 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟ..ΔΥΣΥΧΩΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΣΑ ΠΟΛΥ Κ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΩ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΨΩ ΤΟ ΠΟΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΓΕΝΙΚΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΖΟΥΣΑ ΣΤΟΝ ΑΓΧΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΧΩΡΙΣΩ.ΓΝΩΡΙΣΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ Κ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ Κ ΜΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΩ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΜΟΥ Λ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΚΑΠΙΟ ΚΑΚΟ ΑΠΤΟ ΠΟΤΟ ΚΤΛΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Κ ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΧΑΛΙΑ.ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΕΡΩΤΙΚΗ ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΕΝΩ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ Κ ΝΙΩΘΩ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ..ΥΙ ΝΑ ΚΑΝΩ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παρακαλώ φίλοι μου μη μου στέλνετε το ερώτημά σας ως σχόλιο αλλά ακολουθήστε τις οδηγίες που βρίσκονται στο πλαίσιο του τίτλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.