Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Φωνές


Εχω αφησει τον αντρα μου,(σε διασταση) εναν ανθρωπο που θεωρω το αλλο μου μισο, την αδελφη ψυχη μου και ΛΑΤΡΕΥΩ και ζω με καποιον που ειμαι τρελα ερωτευμενη και νιωθω να μην μπορω μακρια του που ομως το ενστικτο μου λεει οτι δεν ειναι ο ανθρωπος που μπορω να ζησω μαζι του μια ζωη. Προσπαθησα να δω τι θελω στο παρελθον ζωντας ποτε με τον εναν και ποτε με τον αλλον χωρις αποτελεσμα.
Ειμαι στο σημειο που με τρελαινουν οι σκεψεις ...συνηθως τα βραδια....σαν να ακουω πολλους ανθρωπους μαζι να μιλανε και να λενε την γνωμη τους και ποιος εχει δικιο και ποιος αδικο κι εγω να μη βγαζω ακρη. Το μονο που θελω ειναι να σταματησουν να μιλανε. Προσπαθησα στο παρελθον να σταματησω να σκεφτομαι....και πιστεψτε με εχω σκεφτει πααααρα πολυ....λαμβανοντας μεγαλη ποσοτητα ηρεμιστικων που ετυχε να ανακαλυψω στο ντουλαπι της μητερας μου. Ειμαι 39 χρονων γυναικα και ντρεπομαι που εχω φτασει σε αυτο το σημειο. Θελω να σταματησω να σκεφτομαι! Δεν αντεχω αλλο. Πηγα σε ψυχολογο μια φορα, ομως δεν εχω δουλεια ουτε «κομποδεμα» να διαθεσω κι ετσι δεν ξαναπηγα. Σε ολους δειχνω μια χαρα και γελαστη και μεσα μου η ψυχη μου φωναζει
βοηθεια. Δεν κοιμαμαι πια, δεν με αφηνουν οι «φωνες». Ψαχνω τροπο να σταματησουν.

Είναι φανερό πως βρίσκεσαι σε ένα μεγάλο διχασμό που σε έχει φέρει σε οριακή ψυχολογική κατάσταση και απόπειρα αυτοκτονίας. Όταν λες πως ακούς φωνές εκφράζεσαι μεταφορικά ή κυριολεκτικά; Στη δεύτερη περίπτωση η κατάσταση είναι σοβαρή και χρειάζεσαι άμεσα τη βοήθεια ψυχιάτρου. Σε κάθε περίπτωση, τη στιγμή που η ψυχολογική σου κατάσταση είναι τόσο άσχημη και υπάρχει ιστορικό απόπειρας αυτοκτονίας, η συνεργασία με ειδικό (αρχικά ψυχολόγο και ύστερα πιθανότατα και ψυχίατρο για κάποια φαρμακευτική αγωγή) είναι απαραίτητη. Πρόκειται για τη ζωή σου και πρέπει να βρεις τα μέσα και να ζητήσεις βοήθεια από όσους σε αγαπούν. Δεν είσαι κάπου ασφαλισμένη;

Λίγα πράγματα μπορώ να σε συμβουλεύσω από εδώ. Ο σύζυγος είναι αδελφή ψυχή και κατάλληλος να περάσεις τη ζωή σου μαζί του και ο άλλος είναι τρελός έρωτας αλλά ακατάλληλος. Πολλοί διχάζονται ανάμεσα σε δυο σχέσεις και μάλιστα δεν έχουν την «πολυτέλεια», όπως εσύ, να τις δοκιμάσουν και τις δυο στην πράξη και να τις εναλλάσσουν. Δεν μπορείς να πάρεις απόφαση. Μην παίρνεις λοιπόν! Άφησε στην άκρη τη γνώμη των άλλων. Ζήσε με τον αγαπημένο σου όσο θέλεις και μην πιέζεσαι να πάρεις αυτή τη στιγμή απόφαση ζωής. Μόνο το μέλλον θα δείξει την εξέλιξη και όσο συντομότερα αποφασίσεις πως δεν μπορείς να αποφασίσεις, τόσο συντομότερα η κατάσταση θα εξελιχθεί από μόνη της.

Ο σύζυγός σου γνωρίζει και ανέχεται την κατάσταση; Ελπίζει και σε περιμένει; Καλό είναι αφού αγαπιέστε να θεωρήσετε την κατάσταση σαν μια περίοδο δοκιμής η οποία θα αποδείξει από μόνη της αν θα ξαναείστε στο τέλος μαζί.

Το βασικό όμως είναι ποια είσαι εσύ, πώς λαμβάνεις αποφάσεις, σε ποια ψυχολογική κατάσταση βρίσκεσαι και πώς αντιδράς σε περιπτώσεις κρίσης. Μην παίζεις το ρόλο της χαρούμενης και τα κρατάς όλα μέσα σου. Μίλησε σε ανθρώπους που σε αγαπούν για το διχασμό σου και την ψυχολογική σου κατάσταση και κυρίως φρόντισε να συναντήσεις άμεσα κάποιον θεραπευτή.
Κατερίνα

1 σχόλιο:

  1. καλη μου φιλη δεν εισαι μονη πιστεψε με...τουλαχιστον εσυ ειχες τα κοτσια να φυγεις κ να δοκιμασεις τον κεραυνοβολο ερωτα θυσιαζοντας την σιγουρια...αυτο λεει πολλα για σενα ! εισαι δυνατη! αν ο δευτερος σε αγαπαει κ σε φροντιζει κ σου γεμιζει το ειναι μεινε μαζι του!!! ειναι μεγαλο πραγμα να εισαι γεματη συναισθηματικα!!! θα χαρω να διαβασω τι εκανες τελικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.