Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Και θέλει και δε θέλει

Είχα δεσμό με παντρεμένη για περίπου δυο χρόνια. Από την αρχή είχαμε ξεκαθαρίσει ότι είμαστε μαζί χωρίς να χαλάσει το γάμο της αλλά και εγώ θα έχω δικαίωμα να κάνω την ζωή μου. Στην πορεία όλα καταστρατηγήθηκαν. Όχι μόνο αυτή παραλίγο να χωρίσει αλλά και εγώ δεν ενδιαφερόμουν για άλλες σχέσεις. Κατά τη διάρκεια της σχέσης στενοχωριόταν ότι μου κόβει το δρόμο.

Πριν από δυο μήνες χωρίσαμε μετά από δική της απόφαση λόγω των τύψεων που έχει,  λέγοντας ότι είναι υπεύθυνη που δεν παντρεύομαι. Αναστατώθηκα πάρα πολύ αλλά δεν επικοινώνησα μαζί της και έπαψα να πηγαίνω στο μαγαζί που εργάζεται και όπου ήμουν θαμώνας στο παρελθόν, για να μην τη συναντήσω. Μετά από ένα μήνα εκείνη δεν κρατήθηκε και ξημερώματα μου έστειλε μήνυμα για ποιο λόγο δεν πάω στο μαγαζί, λέγοντας πως έπιασε δουλειά εκεί μόνο και μόνο επειδή ήταν σίγουρη ότι θα με βλέπει. Εγώ έκανα το λάθος να ανοιχτώ, εκείνη πάλι άρχισε να μου λέει τα ίδια, αλλά στο τέλος μου είπε ότι της λείπω! Τη θέλω πολύ, αποφάσισα όμως να μην ξαναεπικοινωνήσω μαζί της. Θα της δώσω όλο το χρόνο που χρειάζεται να ξεκαθαρίσει τι θέλει. Πείτε μου παρακαλώ την άποψή σας.
Α.

 Η επιλογή είναι δική της, όπως πολύ καλά το θέτεις. Η φίλη σου είναι μπερδεμένη όσον αφορά τη σχέση σας και τη ζωή της γενικότερα. Επίσης έχει πρόβλημα σύγχυσης λογικής και συναισθήματος, έτσι ώστε τελικά δεν τηρεί τις αποφάσεις της.

 Είχατε αποφασίσει να έχετε σχέση συνεχίζοντας ο καθένας τη ζωή του. Δεν το τήρησε και κόντεψε να χωρίσει. Ταυτόχρονα είχε τύψεις πως σου κόβει το δρόμο προς άλλες σχέσεις που θα μπορούσαν και να καταλήξουν σε γάμο. Εδώ έχω σοβαρές αντιρρήσεις. Είσαι μεγάλος άντρας και μπορείς να αποφασίσεις ο ίδιος για τη ζωή σου. Αν σε αυτή τη φάση προτιμάς να είσαι μαζί της και να μην επενδύεις σε μια σχέση με «μέλλον» είναι δικαίωμά σου και είσαι ο μόνος υπεύθυνος γι’ αυτό. Δεν βλέπω γιατί θα έπρεπε να πιεστεί η ίδια να πάρει την πρωτοβουλία του χωρισμού για να διευκολύνει εσένα. Εξάλλου εσύ επιθυμείς διακαώς να παντρευτείς και μάλιστα αμέσως; Είσαι σε μια ηλικία που δεν έχεις περιθώρια; Για τους άντρες τα περιθώρια ηλικίας για γάμο και παιδιά είναι πολύ διευρυμένα και αν ήθελες άλλου είδους σχέση θα την είχες, δεν χρειάζεται να φροντίσει άλλος γι’ αυτό…

 Η στάση της να χωρίσετε και μετά να δουλέψει σε ένα χώρο για να σε βλέπει είναι τουλάχιστον ανώριμη, όπως και η συμπεριφορά της να σου στείλει το μήνυμα και μετά στη συζήτηση να είναι αντιφατική.

 Εσύ τι θέλεις για τη ζωή σου αυτό το διάστημα; Επιδιώκεις σοβαρή σχέση και γάμο; Αν ναι, τήρησε απόσταση από τη φίλη σου όσο κι αν τη θέλεις και φρόντισε να ανοιχτείς σε άλλου τύπου παρέες. Σε τέτοια περίπτωση εξέτασε επίσης αν η επιθυμία σου για γάμο πηγάζει από μέσα σου ή αν προέρχεται από εξωτερικευμένα κοινωνικά στερεότυπα.

Αν πάλι δεν επιθυμείς σταθεροποίηση, τουλάχιστον προς το παρόν, γιατί να στερηθείς τη σχέση με μια γυναίκα που σου αρέσει, αν κι αυτή το θέλει; Σε τέτοια περίπτωση βέβαια δεν πρέπει να αφοσιωθείς σ’ αυτήν, αλλά να συνεχίσεις κανονικά τη ζωή σου και να είσαι έτοιμος να δεις κι άλλες δυνατότητες.

 Προτείνω να αποφασίσεις τι θέλεις για τον εαυτό σου και να της το πεις (αν δεν το έχεις ήδη πει καθαρά), αφήνοντάς της το χρόνο να αποφασίσει. Δήλωσέ της πως θέλεις οι αποφάσεις της να αφορούν μόνο την ίδια και πως εσύ είσαι απόλυτα ικανός να αποφασίζεις αντίστοιχα για τον εαυτό σου. Αν θέλετε και οι δυο τη σχέση και για όσο διάστημα τη θέλετε γιατί να μην την έχετε; Αν πάλι εκείνη έχει τύψεις για το γάμο της, ας μην ξαναβρεθείτε (αλλά να το τηρήσει!). Αν έχει τύψεις για σένα, αυτό δεν στέκει, το τι κάνεις στη ζωή σου είναι δική σου επιλογή.
 Κατερίνα

1 σχόλιο:

  1. Φιλαράκια σας έλειψα??
    Άσε τον περασμένο μήνα έτρεχα με την επέμβαση της κόρης μου και αυτό τον μήνα θα χειρουργηθώ εγώ.

    Θα σας γράψω τα δικά μου άλλη ώρα..

    Λοιπόν για να δούμε τι έχουμε εδώ…
    Τραβάτε με και ας κλαίω είναι η υπόθεση και για τους δύο σας.

    Ακτύπητη η ατάκα νοιώθει τύψεις που σου χαλά το μέλλον..
    Δηλαδή από ότι κατάλαβα εσύ είσαι διακοσμητικό στοιχείο μιας και ότι αποφασίσει αυτή θα γίνει.

    Αυτά τα διπλά παιγνίδια κάπου γίνονται μπούμερανγκ αλλά επιστρέφουν σαν πρόβλημα όχι σαν παιγνίδι να ξέρεις.

    Κοίτα να αποφασίσεις τι θέλεις στη ζωή σου και μετά να ασχοληθείς με σχέσεις.
    Οι σύντροφοι μας είναι για να περπατούν παράλληλα στο δρόμο που διαλέξαμε και όχι να μας δείχνουν που να πάμε.
    Η να χαράξουμε κοινό δρόμο έστω…όχι να είμαστε τα σκυλάκια τους.

    Αυτή είναι η γνώμη μου και μείνε μακριά μέχρι να βρεις τι θέλεις…
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.