Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Ξεκινώ σπουδές στα 20

Είμαι 19 ετών και είχα περάσει νοσηλευτική για την οποία ήμουν πολύ χαρούμενη, καθώς θέλω να προσφέρω τη βοήθειά μου. Έκατσα 1 χρόνο και αποφάσισα να φύγω γιατί τελικά είδα οτι δεν μου άρεσε και στεναχωρήθηκα αρκετά γιατί πίστευα οτι θα τα καταφέρω. Έδωσα με 10% και περίμενα να περάσω γεωπονικό ,που με ενδιαφέρει μπορώ να πω, αλλά πέρασα αλλού και δεν ήθελα να πάω. Αποφάσισα με βαριά καρδιά να ξαναδώσω πανελλήνιες ,όμως δεν υπάρχει κάτι με το οποίο να έχω «τρέλα» και νιώθω χαμένη. Στεναχωριέμαι γιατί σκέφτομαι οτι ενώ θέλω να προσφέρω τα παράτησα και ίσως θα έπρεπε να μην σκεφτώ τις όποιες δυσκολίες και να συνεχίσω.Το γεωπονικό είναι κάτι που με ενδιαφέρει αλλά φοβάμαι οτι έχω χάσει το χρόνο μου που ξαναδίνω, χάνοντας όλα τα ευχάριστα που θα έκανα αν θα σπούδαζα, και θα μπω πρώτο έτος και θα είμαι ήδη 20.Νιώθω αποτυχημένη και τρομάζω στην ιδέα οτι ίσως κάνω λάθος...... Εκτός αυτού,σκέφτομαι και αγχώνομαι οτι στη νέα σχολή θα μπορέσω να αποκτήσω φίλους ή επειδή θα είναι 2 χρόνια μικρότεροι θα είναι δύσκολο?
Κ

 
Το στερεότυπο της ηλικίας σε πιέζει πολύ… Φρόντισε να δεις τα πράγματα διαφορετικά. Στις παρέες μεταξύ νέων παιδιών δεν μετρούν 2-3 χρόνια, εξάλλου οι παρέες σου δεν θα είναι μόνο από το έτος σου.
Αφού δεν σου άρεσε η Νοσηλευτική, καλά έκανες και ξαναδίνεις. Και αφού ξανακάνεις προσπάθεια, είναι καλό να την κάνεις ολόψυχα. Σου χρειάζεται άμεσα μια διαδικασία Επαγγελματικού Προσανατολισμού για να δεις πώς θα συμπληρώσεις το μηχανογραφικό σου. Το γεγονός πως είσαι ήδη περασμένη σε μια σχολή, πρέπει να σου μειώνει κάπως το άγχος. Ακόμη κι αν δεν μπεις σε κάποια άλλη σχολή που θα προκύψει πως προτιμάς, μπορείς με νέα διάθεση να ξαναπροσπαθήσεις στη Νοσηλευτική.
Τα δυο χρόνια σου δεν είναι χαμένα. Προβληματίστηκες, ωρίμασες και απόχτησες τη συνείδηση των επιλογών σου. Πέταξε από πάνω σου τα στερεότυπα της ηλικίας και κάνε μια νέα αρχή. Η πορεία κάθε ανθρώπου στη ζωή είναι μοναδική και έχουμε το δικαίωμα στις «τεθλασμένες» διαδρομές.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.