Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Το κρυφτούλι…

Με τον Χ είμαστε στην ίδια παρέα στη σχολή μου. Με εβλεπε ερωτικα απο καποιο διαστημα και μετα χωρις ποτε να μου το εκφρασει.Εγω δεν το καταλαβαινα αλλα το εβλεπαν οι φιλοι μου. Αυτο διηρκησε 1,5 χρονο. Η επικοινωνια που ειχαμε ηταν αψογη, περνουσαμε πολυ ομορφα ακομα και οταν αναγκαστηκε να επιστρεψει μονιμα στο χωριο του λογω δουλειας.  Καποια στιγμη αρχισε να με ενδιαφερει αλλα λογω της αποστασης που ειχαμε φοβομουν οτι θα ηταν δυσκολο.

Το καλοκαιρι του πρότεινα να ερθει στο νησι μου να περασουμε λιγες μερες παρεα. Στο μυαλο μου γυριζε το ενδεχομενο να του μιλησω ανοιχτα για μας. Μια μερα πριν ερθει στο νησι μαθαινω απο μια φιλη μου οτι βγήκε με μια κοπελα και τελικά κοιμήθηκε στο σπίτι της. Για την κοπέλα αυτή ειχαμε ξοδεψει αρκετο χρονο στο παρελθον για να δουμε ενα οντως του αρεσει και θελει να προχωρησει μαζι της.(οσο και εαν εμενα μου ηταν δυσκολο) Και κατεληξε στο οτι δεν τον αφορα, παρολο που εκεινη ηταν ερωτευμενη μαζι του.

Οταν ηρθε στο νησι και αφου του ειχα δωσει αρκετες ευκαιριες να μιλήσει του ειπα ανοιχτα οσα ξερω. Εκεινος είπε οτι δεν ηξερε οτι τον εβλεπα ερωτικα γι αυτο πηγε μαζι της. Και οτι του ειναι δυσκολο απο δω και περα και οτι θα με χασει. Επεδίωκε συνεχεια τηλεφωνικη επαφη λέγοντας οτι θελει εμενα και οχι την αλλη κοπελα. Οταν και εγω επεστρεψα απο το νησι μου,και σε διαστημα 4 ημερων απο την τελευταια φορα που μιλησαμε, μου λεει οτι πλέον με έχει ξεπεράσει και εχει παει παρακατω.Στην ιδια συζητηση καταλαβα οτι δεν ειναι μονος. Τον ρώτησα και μου απάντησεοτι ειναι σε σχεση πλεον με εκεινη την κοπελα.

Εγω αυτη τη στιγμη μετα απο 3 μηνες αισθανομαι παραξενα.Αλλες φορες μου λειπει σαν ανθρωπος και αλλες φορες θυμωνω με τα ψεματα και την γενικοτερη συμπεριφορα του και δε θελω να τον βλεπω. Δεν ξερω τι να κανω αλλα νιωθω οτι δεν ειναι ηρεμη οταν τον σκεφτομαι και οτι ο εγωισμος μου δεν με αφηνει να τον πλησιασω. Επισης δε μπορω να δεχτω οτι ειναι με αυτη την κοπελα εξαιτιας των ψεματων που μου ειχε πει. Πως το παω ενα βημα παρακατω?

Α

 
Όλο αυτό μου ακούγεται μια κλασική περίπτωση ανωριμότητας και από τις δυο πλευρές, όπως άλλωστε είναι φυσικό στην ηλικία σας.
Πού βρίσκονται οι ανωριμότητες:
·       Ο Χ σε βλέπει ερωτικά 1,5 χρόνο και δεν το εκφράζει. (ώριμη στάση: σου εκφράζει τον έρωτά του)
·       Σε κάποια φάση εσύ αρχίζεις να τον βλέπεις ερωτικά, σε σταματά η απόσταση και δεν το εκφράζεις. (ώριμη στάση: δεν σε σταματά η απόσταση προκειμένου για μια νεανική σχέση με ένα αγόρι που σου αρέσει πολύ). Τον καλείς ωστόσο στο νησί, ως τι; (ώριμη στάση: ξεκαθαρίζεις τα συναισθήματά σου και τον καλείς με προοπτική σχέσης) Βασικά, παίζετε το κρυφτούλι μεταξύ σας ενώ τα πράγματα είναι πολύ απλά…
·       Στο μεταξύ εκείνος κοιμάται με μια κοπέλα που έχει δηλώσει πως δεν τον αφορά (ώριμη στάση: αν δεν τον αφορά, το πολύ-πολύ να κάνει μαζί της μια ευκαιριακή συνεύρεση)
Από κει και πέρα δεν έχω καταλάβει καλά:
·       Εξομολογηθήκατε και οι δυο τον έρωτά σας και τι σας εμπόδισε να συνδεθείτε; Γιατί το χρεώθηκε ως «απιστία» ενώ δεν είχατε ερωτική σχέση; (ώριμη στάση: Αν εκείνος ξεκαθάρισε πως η συνεύρεσή του με την άλλη κοπέλα ήταν ευκαιριακή, γιατί δεν το ξεπεράσατε και να συνεχίσετε μαζί;)
·       Φεύγει και σε διαβεβαιώνει για τον έρωτά του και μετά από 4 μέρες δηλώνει πως σε ξεπέρασε και έχει σχέση με την άλλη κοπέλα. Αυτό το θεωρώ τη μεγαλύτερη ανωριμότητα από όλα!
Ποια είναι η σχέση σας τους τελευταίους 3 μήνες; εξακολουθείτε να βλέπεστε φιλικά; εκείνος είναι ακόμη με την άλλη κοπέλα; δηλώνει ευτυχής; εσύ τον θέλεις τόσο ώστε να ξεπεράσεις τον εγωισμό σου;
Οι ανωριμότητες πρέπει επιτέλους να λήξουν:
-        Αν ο Χ είναι με την άλλη, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, μόνο θα εκτεθείς. Φροντίζεις λοιπόν να ξεπεράσεις τα συναισθήματά σου. Ακόμη και στενή φιλική σχέση δεν μπορεί να υπάρχει προς το παρόν μεταξύ σας, οπότε το πολύ-πολύ μπορείς να διατηρήσεις μια χαλαρή επικοινωνία.
-        Αν ο Χ διέκοψε με τη  άλλη ή δηλώνει δυσαρεστημένος μαζί της, ξεπέρασε τον εγωισμό σου, έκφρασε τα συναισθήματά σου και ρώτησέ τον αν νιώθει κι αυτός το ίδιο. Αν νιώθει, δεσμευτείτε και οι δυο σε μια πιο ώριμη και ειλικρινή στάση μεταξύ σας και κάντε μια νέα αρχή.
-        Αν όντως σε έχει ξεπεράσει, απλώς έχασες.
Ότι και να γίνει, σκέψου πως είστε κοντά στα 20 και τώρα γνωρίζετε τη ζωή και τον έρωτα. Μέσα από λάθη και ανωριμότητες θα μάθετε να διαχειρίζεστε καλύτερα τις σχέσεις σας στο μέλλον.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.