Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

Με ...έρριξε!

ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΕ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΤΟ FB Κ ΡΩΤΟΥΣΕ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Κ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΣΠΟΥΔΑΖΑ Κ ΕΜΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΣΧΕΣΗ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΠΑΛΙΑ ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ... ΠΕΡΑΣΑΝ ΕΤΣΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ... ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΥΡΙΣΕΙ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΓΑ ! ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ... ΜΕ ΚΕΡΑΣΕ ΜΕ ΓΥΡΙΣΕ ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΑΜΗΧΑΝΙΑ ΤΙΠΟΤΑ...

ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ Κ ΞΑΝΑΒΓΗΚΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ. ΑΦΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΡΑΝΤΕΥΟΥ ΜΕ ΠΗΓΕ ΣΠΙΤΙ ΑΝ Κ Μ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ. ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΠΗΡΕ Κ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΚΑΝΩ.  ΕΦΕΥΓΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ... ΔΕΝ Μ ΕΣΤΕΙΛΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΠΗΡΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΗΛ... ΤΟ ΙΔΙΟ Κ ΓΩ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΙΝΗΣΗ...ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΔΛΔ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6-7 ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΠΗΡΕ ΤΗΛ ΝΑ Μ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Κ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ! ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΑΡΕ ΜΕ ΑΥΡΙΟ...

ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΠΕΡΝΟΥΣΕ Κ ΔΕΝ ΜΕ ΠΗΡΕ... ΕΝΤΑΞΕΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ Κ ΕΙΧΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Κ ΜΕ ΚΑΤΙ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ... ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ ΜΕ ΠΗΡΕ ΤΗΛ Μ ΛΕΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ... ΣΥΝΑΝΤΙΟΜΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟΣ ΜΟΥ ΧΑΙΔΕΥΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΧΕΡΙ Κ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ... ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ... ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΜΠΛΕΞΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ Κ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΡΙΣΕ ΤΑ ΦΙΛΙΑ Κ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ Κ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΕΡΙΞΕ !

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ... ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ... ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ? ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΕΝΩ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ... ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΩΡΑΙΑ ΚΟΠΕΛΑ Κ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΩ... ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΧΑΝΕΤΕ... ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΡΧΗ ? ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΠΩΣ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ? ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΡΥΦΕΡΟΣ Κ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕΞ ΑΠΟ ΜΕΝΑ? ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΩ ? ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ... ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΘΕΩΡΗΣΕ ΕΥΚΟΛΗ Κ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ... ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΙΡΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΧΕΣΕΙΣ... Κ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΘΑΛΑΣΣΑ

Ε

 

Αρχικά, χαλάρωσε! Είστε νέα παιδιά και προφανως αρέσετε ο ενας τον άλλον. Τι θα πει «σε έρριξε»; Εσύ δεν ήθελες να κάνετε σεξ τις δυο φορές που έγινε; Προφανώς σου άρεσε όσο του άρεσες και προχωρήσατε γρήγορα. Αν είσαι πολύ ευαίσθητη και θέλεις το σεξ μόνο στο πλαίσιο σοβαρής σχέσης, τότε θα έπρεπε να είσαι πιο συγκρατημένη τις πρώτες φορές που βγαίνεις με ένα αγόρι. Αν πάλι είσαι αυθόρμητη και προχωρείς τόσο γρήγορα, δεν θα πρεπει να παίρνεις τα πράγματα εξ αρχής τόσο σοβαρά ούτε βέβαια να έχεις την απαίτηση να τα πάρει σοβαρά ο άλλος. Εννοώ πως μπορεί με το αγόρι αυτό να ξεκινήσει σχέση αλλά μπορεί και εκείνος να θέλει να διατηρηθείτε στο επίπεδο του «περνάμε καλά όποτε βρισκόμαστε».

 

Ρωτας αν μπορεί να σου φέρεται τόσο τρυφερά ένα αγόρι που θέλει απο σένα μόνο σεξ. Η απάντηση είναι ναι, κι αυτό είναι πιθανό! Η τρυφερή και ενθουσιώδης σεξουαλική ή προ-σεξουαλική συμπεριφορα δεν σημαίνει απαραίτητα πως υπάρχουν βαθύτερα συναισθήματα από έναν απλό σεξουαλικό ενθουσιασμό.

 

Όταν βρισκεστε είναι ενθουσιώδης και κάνετε αμέσως σεξ ενώ όταν είναι διακοπές δεν δίνει σημεία ζωής. Τι μπορεί να σημαίνει αυτο;

-        Είναι αρχή και δεν έχει πάρει ακόμη στη σχέση σας σοβαρά, χρειάζεται χρόνο για να δει αν νιώθει για σένα κάτι παραπάνω από σεξουαλική έλξη

-        Μπορεί να το έχει δει ως ελεύθερη σχέση και να έχει την εντύπωση πως έτσι το βλέπεις κι εσύ, εντύπωση δικαιολογημένη γιατί κάνατε αμέσως σεξ

-        Μπορεί όντως να έχει αρχίσει να αναπτύσσει συναισθήματα για σενα αλλά να μην έχει μπει ακόμη σε τρόπο σκέψης ερωτευμένου, δηλ να σου τηλεφωνεί όταν λείπει ή να σε προτιμά από τους φίλους του

-        Είναι καιρός να πάψετε εσείς τα νέα κορίτσια να σκέφτεστε με τον τρόπο που σκέφτοντας οι ...γιαγιάδες σας. Γιατί δηλαδή είναι εύκολη και δεδομένη μια κοπέλα που κάνει αμέσως σεξ και όχι και ένας άντρας; Οι άντρες που σκέφτονται έτσι δεν θα πρέπει να σε ενδιαφέρουν.

 

Όλα δηλαδή παίζουν μεταξύ δυο νέων που βγήκαν και δυο φορές έκαναν αυθόρμητα σεξ. Προτείνω λοιπόν να αφήσεις την κατάσταση να εξελιχθεί, χωρις πιέσεις, να περάσουν οι διακοπές και μετά θα δεις τι γίνεται. Όταν λείπει, μπορείς να πάρεις τηλέφωνο μια φορά, αλλά όχι δεύτερη. Από Σεπτέμβρη με το καλό, βγαίνετε με αμοιβαίες πρωτοβουλίες. Αν θέλεις σοβαρή σχέση, άφησέ την να εξελιχθεί χωρίς βασύνες. Αφού όμως έχετε ήδη προχωρήσει γρήγορα και αφού το αγόρι σου αρέσει, συνέχισέ το αλλά χωρίς να επενδύσεις και βλέπεις πώς θα εξελιχθεί.

1 σχόλιο:

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.