Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Το μοναδικό κρούσμα αγένειας στο blog αυτό...


Η στατιστική λέει πως σε κάθε δείγμα υπάρχει ένα έστω και ελάχιστο ποσοστό αποτυχίας. Παραθέτω το τελευταίο σχόλιο κάποιου αναγνώστη, ο οποίος κάνει τακτικά αγενή έως υβριστικά σχόλια για τους φίλους που μου γράφουν και για τα προβλήματά τους. Εγώ ως τώρα αγνοούσα τα σχόλια αυτά και δεν τα δημοσίευα. Σήμερα όμως θα σας παραθέσω ένα σχόλιό του στην ανάρτηση «Θέλω τα δύσκολα» και την απάντηση που του έδωσα ιδιωτικά…
Τελικά, It takes all the kinds to make the world…



"Δεν ειναι οτι θες τα δυσκολα. Απλα δε θες τους μαλακοπιτουρες και με το δικιο σου. Ποιος να σου κανει κλικ? Ο σπασικλας που δεν εχει δει γυναικα ουτε σε φωτογραφια? Ο λογιστης με τα πουκαμισακια που ειναι δουλεια σπιτι δουλεια και μαμακιας? Εχουν αυτοι μυστηριο? Εχουν παιχνιδι, αμφιβολια, ξερουν απο φλερτ, ξερουν απο επικοινωνια, περιπετεια και ερωτα? Την τυφλα τους ξερουν. Nice guys finish last...! Βρες κανα μπαρμαν και γενικα κανα ψημενο αντρα με Α κεφαλαιο κ θα σου πω εγω μετα...θα ξεχασεις τ ονομα σου!....

Νταξει ξερω θα το φαει κι αυτο η κατια αλλα κατι πρεπει να γινει, πολυ καθωσπρεπισμος στο μπλογκ! Κανε κατι ρε κατια, πλιζ! Δημοκρατια εχουμε να πουμε και ας μην ειμαστε τοσο ευαισθητοι... "
Ανώνυμος



Στο δικό μου blog φίλε μου, ναι, θα επικρατεί «καθωσπρεπισμός» και ευαισθησία. Ξοδεύω πολύ χρόνο και ενέργεια χωρίς υλική ανταμοιβή για το blog αυτό και θα λειτουργεί με τους δικούς μου όρους, είτε σου αρέσει είτε όχι. Την κακώς -κατά τη γνώμη μου- εννοούμενη δημοκρατία σου, γιατί δεν δημιουργείς εσύ ένα blog και να την εφαρμόσεις εκεί; Και το blog αυτό να έχει αναγνωσιμότητα 250 άτομα τη μέρα;
Να σου πω γιατί; Γιατί για κάτι τέτοιο χρειάζονται γνώσεις, επιθυμία προσφοράς και δουλειά! Με έχεις εκνευρίσει και μάλλον αυτός ήταν ο στόχος σου...
 

1 σχόλιο:

  1. Αποδέχομαι το σφάλμα μου και ζητώ συγνώμη απο εσένα Κατερίνα, τους αναγνώστες και τους θεματοθέτες. Εφόσον η δική μου αντίληψη των πραγμάτων δεν ταιρίαζει με το πλαίσιο λειτουργίας του μπλόγκ, υπόσχομαι οτι δε θα ξανασχολιάσω σε κάποιο θέμα. Αυτός είναι ο τρόπος έκφρασής μου και στην έξω ζωή, οπότε δεν έγινε με σκοπό να σε θίξω προσωπικά ή να σε εκνευρίσω. Αναγνωρίζω ομως το σκεπτικό σου και οτι στο εν λόγω σχόλιο ξέφυγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.