Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Φιλία;;;;

Είμαι 40 χρονών και εδώ και 6 χρόνια συγκατοικώ με μια φίλη μου η οποία
είναι και μερικά χρόνια μεγαλύτερη από εμένα, αλλά ανέκαθεν μπορώ να πω
ότι μου άρεσε πάρα πολύ. Έχουμε τα είδα ενδιαφέροντα, γουστάρουμε τα ίδια πράγματα, ταξιδεύουμε μαζί, κοιμόμαστε στο ίδιο κρεβάτι αλλά αυτή δεν μπορεί να με δει άλλο
από φίλο.
Πίστευα ότι ίσως με τον καιρό να άλλαζε γνώμη και να με έβλεπε λίγο
διαφορετικά αλλά τελικά αυτό δεν έγινε, η ίδια λέει ότι με βλέπει σαν
τον σύντροφο της ζωής της και ότι θέλει να μείνει μαζί μου αλλά δεν
μπορεί να με δει ως ερωτικό σύντροφο.
Εγώ της έχω δώσει τα πάντα σε όλους του τομείς σαν να ήταν γυναίκα μου
πραγματική, αλλά μέσα από αυτή τη σχέση δεν μπορώ να πω ότι βρίσκω αυτό
που ζητάω και επίσης θα έλεγα ότι χαλιέμαι κατά διαστήματα.

Αυτή τη στιγμή ψάχνω για μια σύντροφο και όχι συγκάτοικο, και για
τον λόγο αυτό σαν λύση βλέπω να λήξη η "συγκατοίκηση" αυτή και πάλι
φίλοι θα παραμείνουμε και από μακριά. Το σίγουρο είναι ότι και εγώ θα
χάσω ένα άτομο που αγαπάω, και θα έλεγα ένα σπάνιο άτομο,

αλλά δεν νομίζω ότι αυτό που έχουμε τώρα είναι μια υγιής σχέση.

Κ.

Ναι, δεν είναι υγιής η σχέση που έχετε.

Δεν θα είχα αντίρρηση δυο φίλοι αντίθετου φίλου να ζουν μαζί και να μοιράζονται πολλά, αλλά η σχέση να είναι εξίσου οριοθετημένη και από τις δυο πλευρές: Είστε φίλοι και έχετε ο καθένας αλλού την προσωπική του ζωή. Αλήθεια, όλα αυτά τα χρόνια δεν έχετε προσωπική ζωή;

Μήπως η επιλογή αυτή, να ζεις σε μια κατάσταση που δεν σε καλύπτει, οφείλεται σε ψυχολογικές ελλείψεις; Έχετε ζήσει ο καθένας μόνος του στο παρελθόν; Είστε σε ώριμη ηλικία και θα έπρεπε να έχετε αυτή την εμπειρία. Μήπως υπάρχει συν-εξάρτηση μεταξύ σας; Μήπως δεν μπορείτε να ζήσετε μόνοι; Το κίνητρό σου μάλλον ήταν να κερδίσεις την κοπέλα και ερωτικά. Αυτή ήταν εξαρχής ξεκάθαρη πως σε βλέπει μόνο φιλικά ή σου είχε αφήσει ελπίδες; Εσύ πώς μπόρεσες να κάνεις υπομονή τόσα χρόνια; Μήπως (πιστεύεις πως) δεν έχεις άλλες επιλογές; Μήπως η αυτοεκτίμησή σου είναι χαμηλή; Μήπως έχεις τάσεις εξάρτησης; Μήπως υποσυνείδητα φοβάσαι τις σχέσεις και επέλεξες μια «ανέλπιδη» περίπτωση; Όλα αυτά θα πρέπει να τα διερευνήσεις με τη βοήθεια ψυχολόγου.

Όπως κι αν έχει η κατάσταση, τη στιγμή αυτή ζεις με αφύσικο τρόπο. Πιστεύω πως πρέπει να ζήσετε ο καθένας μόνος του, διατηρώντας την πολύτιμη φιλία σας. Αν η φιλία είναι βαθιά, δεν πρόκειται να χαλάσει. Αρκεί βέβαια να μην είστε και πάλι συνεχώς μαζί. Πρέπει να προσέξετε και την κοινωνική και προσωπική σας ζωή. Είναι απαραίτητο να κοινωνικοποιηθείς και σε άλλους χώρους και με άλλους ανθρώπους. Φρόντισέ το, γιατί όσο περνά περισσότερο ο καιρός θα γίνεται και πιο δύσκολο.

3 σχόλια:

  1. Το προβλημα ποιο ακριβως ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο φίλος Κ θέλει σύντροφο ζωής και έχει καταλάβει πως η κατάσταση με τη φίλη του δεν είναι μια υγιής συντροφική σχέση γιατί της λείπει το ερωτικό στοιχείο από μέρους της. Ζει όμως σε μια κατάσταση που δεν ευνοεί την αναζήτηση συντρόφου

      Διαγραφή
  2. Κατερινα καλη σου μερα!
    Το σχολιο μου ειναι λιγο ασχετο-σχετικο με την παραπανω αναρτηση αλλα αναρωτιεμαι: ως ψυχολογος ποια ειναι η αποψη σου για την φιλια αναμεσα στα δυο φυλα; Ειναι υπαρκτη; Αν βρεις καποιον που εχετε τοσα κοινα σε τοσα επιπεδα "αναγκαστικα" καποια στιγμη το ενδιαφερον σου δε θα ξεπερασει το φιλικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.