Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Προσοχή! Το blog αυτό δεν λειτουργεί πλέον και έχει αντικατασταθεί από μια Ομάδα στο facebook


Το blog αυτό ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΛΕΟΝ. Δεν γίνονται νέες αναρτήσεις και τα σχόλιά σας στις παλιές αναρτήσεις δεν δημοσιεύονται.
Μπορείτε ωστόσο να περιηγηθείτε στο blog και να διαβάσετε τις παλιές αναρτήσεις.

Στη θέση του υπάρχει η Ομάδα facebook ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ.
Μπορείτε να γίνετε μέλος εκεί, αφού διαβάσετε τους Όρους Χρήσης.

Οι τρόποι για να μου στείλετε το θέμα που σας απασχολεί και να λάβετε απάντηση είναι:
1)Να μου στείλετε email με το θέμα που σας απασχολεί. Θα το δημοσιεύσω στην Ομάδα (αφαιρώντας το όνομα και άλλα στοιχεία αναγνώρισης) και θα σας απαντήσω εκεί, εγώ και άλλα μέλη.
2) Να γράψετε το θέμα σας απευθείας σε ανάρτηση στην Ομάδα. Κάθε ανάρτηση πριν δημοσιευτεί περνά από την έγκρισή μου, έτσι θα αφαιρέσω το όνομά σας και άλλα στοιχεία αναγνώρισης. Θα σας απαντήσω εκεί, εγώ και άλλα μέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.