Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Το …παιχνιδάκι του παντρεμένου

Εδώ και 6 μήνες έχω το στενότερο μαρκάρισμα της ζωής μου από έναν παντρεμένο 38 χρονών (με πολύ ωραία και νέα σύζυγο, οικονομικά ευκατάστατο και τρία παιδιά). Γνωριζόμασταν αλλά η στενή  επαφή ξεκίνησε στο fb με ατέλειωτες ώρες συνομιλίας. Κολακεύτηκα και θεώρησα ότι αν τυχόν προχωρούσε ήμουν σε θέση να ελέγξω την κατάσταση.
Αυτός άρχισε να εμφανίζεται συνεχώς όπου ήμουν. Για πρώτη φορά ένιωσα ότι κάποιος άντρας με διεκδικεί τόσο πολύ. Μ’ έχει κάνει να νιώσω ότι είμαι ο έρωτας της ζωής του. Λέει λόγια που ονειρευόμουν να ακούσω, συνεχώς τηλέφωνα, μηνύματα…. Γέμισε η ζωή μου από το ενδιαφέρον ενός άντρα. Δεν έχουμε ολοκληρώσει. Δεν μου βγαίνει...φοβάμαι τον εαυτό μου, την αμαρτία. Και αυτός επέμενε πως δεν τον νοιάζει αυτό, πως απλά τον γεμίζει όλη αυτή η επαφή και η επικοινωνία που έχουμε.
Συχνά μ έπιαναν οι ανασφάλειες μου και του έλεγα πως η ιστορία πρέπει να τελειώσει. Εκείνος έβρισκε τρόπο και με τουμπάριζε. Γνωρίζω ότι γενικά ο κύριος είναι του παιχνιδιού και είχε και πολύχρονη σχέση πριν από μένα, ωστόσο εγώ ένιωσα μια και μοναδική και ότι βρήκε σ εμένα το άλλο του μισό. 
Την προηγούμενη Κυριακή και μετά από ένα δικό μου ξέσπασμα πάλι, με πήρε 3-4 τηλέφωνα και δεν απάντησα και δεν με ξαναενόχλησε. Τρελάθηκα. Την Πέμπτη δεν άντεξα και του μίλησα εγώ, οπότε και βρεθήκαμε. Εξέφρασα την απορία μου για το πως άντεξε τόσες μέρες και μου είπε «τι έγινε, δεν είναι ωραία να σ αγνοούν?» Όλα έγιναν όπως πρώτα, αλλά σταδιακά άρχισε να αραιώνει. ήταν αισθητά λιγότερα. Του είπα να βρεθούμε και μου είπε ότι θα ήθελε να πάει σπίτι του. Εκεί βγήκαν όλες οι ανασφάλειες μου, ένιωσα πως του τελειώνει. Του έστειλα 2 μηνύματα, τον μπλοκάρισα στο fb, τον πρόσβαλα και είπα με το μυαλό μου τέλος. Με πήρε πάλι το ίδιο βράδυ 3 τηλέφωνα που δεν απάντησα και ένα μήνυμα και μετά μέχρι τώρα σιωπή.

Τώρα έμεινα τόσο άδεια να αναρωτιέμαι αν ήταν τελικά ένα καλοστημένο παιχνίδι όλα αυτά, αν με θέλει, αν αν αν….. Ξέρω πόσο παιδιάστικα σπασμωδικά και ανάρμοστα με την ηλικία μου είναι όλα αυτά και ντρέπομαι για όλα, όπως επίσης ξέρω πολύ καλά και ποιο είναι το σωστό. Άραγε μπορείτε να μου πείτε τι συμβαίνει στο μυαλό του, τι στο δικό μου και πως μπορώ εγώ να ξεφύγω από αυτήν την ιστορία όταν έχω την αίσθηση ότι αφήνοντας τον, θ αφήσω την μοναδική ευκαιρία στην μέχρι τώρα ζωή μου να μ αγαπήσουν όπως θέλω?
Δ

Το τι συνέβη είναι προφανές: έχουμε έναν παντρεμένο κύριο που δεν έχει κανένα σκοπό να διαταράξει την οικογενειακή του κατάσταση, αλλά του αρέσει να παίζει. Επιλέγει κατά καιρούς κοπέλες που –εννοείται πως- του αρέσουν και ασχολείται μαζί τους με πάθος, μέχρι να  τις κάνει να ξεπεράσουν τις άμυνές τους και να καθιερωθεί ένα παιχνιδάκι. Όσο μάλιστα η περίπτωση της κοπέλας είναι πιο «δύσκολη» ίσως το ενδιαφέρον του παιχνιδιού γίνεται μεγαλύτερο. Το ίδιο και όσο περισσότερο η κοπέλα είναι στερημένη από αγάπη και προσοχή…
Το σεξ δεν είναι απαραίτητο στοιχείο του παιχνιδιού, προφανώς γιατί ο κύριος καλύπτεται από την ωραία και νέα σύζυγό του ή από άλλες εξωσυζυγικές περιπέτειες. Ή μπορεί και όσο περισσότερο το σεξ «ψήνεται», η κατάσταση να γίνεται ακόμη πιο ενδιαφέρουσα, για να καταλήξει σε ένα ακόμη πιο ενδιαφέρον σεξ.
Από δικής σου πλευράς τώρα: Η έλλειψη αξιόλογης ανδρικής παρουσίας στη ζωή σου, αγάπης, ενδιαφέροντος, σε κάνει να τα επιθυμείς με πάθος. Αν μάλιστα δεν τα έχεις απολαύσει και στο παρελθόν, πριν και κατά τη διάρκεια του γάμου σου, η επιθυμία γίνεται ακόμη πιο επιτακτική. Έρχεται κάποιος που (θεωρείς πως) σου τα δίνει απλόχερα. Από τη μια θέλεις να τρέξεις να τα πάρεις κι από την άλλη σε εμποδίζει το στερεότυπο, τι θα πει ο κόσμος, οι ενοχές, ακόμη αναφέρεσαι και σε αμαρτία. Βρίσκεις λοιπόν αυθόρμητα τη λύση να παίζεις μεν το παιχνίδι του, αλλά να μην ενδίδεις. Να εκφράζεις τις ενοχές σου (έτσι είσαι εντάξει με τον εαυτό σου) αλλά εκείνος να τρέχει από πίσω σου και να τα ξαναβρίσκετε (οπότε διατηρείται το παιχνίδι που τόσο έχεις ανάγκη).
Κάποια στιγμή όμως εκείνος δεν έτρεξε πίσω σου. Βαρέθηκε, βρήκα άλλο παιχνιδάκι, του έτριξε τα δόντια η σύζυγος, δημιούργησε ο ίδιος ενοχές; Μήπως θέλει να σε κάνει να τον κυνηγήσεις εσύ και να ενδώσεις; Δεν μπορώ φυσικά να ξέρω, αλλά αποφάσισε να σταματήσει ή να διακόψει το παιχνίδι….
Δεν νομίζω πως η κατάσταση αυτή είναι «αγάπη όπως τη θέλεις» ούτε βέβαια είναι η «μοναδική σου ευκαιρία». Το τι πρέπει να κάνεις το ξέρεις: φύγε μακριά! Θα στεναχωρηθείς, θα σου λείψει, αλλά θα ξεφύγεις από την άρρωστη αυτή κατάσταση. Η ιστορία αυτή είναι μια ευκαιρία να δεις πόσο μεγάλες είναι οι ακάλυπτες ανάγκες που έχεις και να κάνεις δουλειά με τον εαυτό σου να βρεις τον κατάλληλο τρόπο να τις ικανοποιήσεις.

Ανοίξου σε χώρους που θα μπορέσεις να γνωρίσεις άντρες. Τρεις είναι οι κατηγορίες που πρέπει να αποφεύγεις με απόλυτο τρόπο: οι παντρεμένοι, τα καμάκια και αυτοί που εξ αρχής δηλώνουν ή δείχνουν πως δεν ενδιαφέρονται για κάτι πιο σοβαρό. Θα μου πεις, δεν περισσεύουν και πολλοί…. Αξίζει όμως τον κόπο να ψάξεις για τους λίγους! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.