Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Θύμα

Η φίλη που μας έστειλε το μήνυμα το βρίσκει αναγνωρίσιμο γι αυτό το αφαίρεσα...

 Να φύγεις τρέχοντας!

Δεν θα συζητήσω άλλο τις σχέσεις με τους παντρεμένους, γιατί βρίσκουν και κάνουν... Τα έχουμε πει πολλές φορές σε προηγούμενες αναρτήσεις: Δεν του πέφτει καθόλου άσχημα του φίλου σου να έχει τόσα χρόνια μια γυναίκα που να τον περιμένει τηρώντας τους αυστηρούς του όρους, και μια συνοδό στα ταξίδια του, ενώ η οικογένειά του παραμένει άθικτη. Για κοίταξε τα πράγματα απ’ έξω και δες σε τι κατάσταση έχεις φέρει τον εαυτό σου.

Το πρόβλημα είναι καθαρά δικό σου. Πρέπει να δεις ποιες ελλείψεις προσωπικότητας, ανασφάλειες και απωθημένα έχεις (δήθεν) καλύψει με τη σχέση αυτή και γιατί έχεις εξαρτηθεί. Η χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι φανερή, όπως και η εξαρτητική προσωπικότητα. Δεν είναι σύμπτωση που και στο γάμο σου και σ’ αυτή τη σχέση είσαι θύμα. Επίσης, το ότι έχεις περιττά κιλά σημαίνει πως βρίσκεις καταφύγιο στο φαγητό και αυτό δεν είναι καθόλου υγιές.

Πώς είναι η υπόλοιπη ζωή σου; Σε ενδιαφέρει η δουλειά σου; Τα παιδιά σου; Έχεις φίλους, ενδιαφέροντα; Πρέπει να αναπτύξεις άλλες πλευρές της ζωής σου. Σου χρειάζεται άμεσα μια διαδικασία προσωπικής ανάπτυξης με ψυχολόγο για να βρεις τον εαυτό σου. Και είμαι σίγουρη πως όταν αρχίσει να γίνεται αυτό δεν θα παραμείνεις στιγμή στη σχέση αυτή που σε υποβιβάζει.

2 σχόλια:

  1. eyxaristo πολυ για την απαντηση σας.. Εχετε πολυ δικιο και το ξερω.. Αν εβρισκα τη δυναμη ,, θα εφευγα τωρα, εχω επισκεφθει ψυχολογο κατα καιρους... αλλα λογω οικονομικου.... σταματησα.
    Μου δωσατε θαρρος να το κανω ,,,θα προσπαθησω.. Μακαρι να τα καταφερω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου αρεσει η δουλεια μου.. Με τα παιδια μου τα παω καλα.. εχω 2 καλες φιλες,, και ενδιαφεροντα.. Αλλα ολα χανουν την αξια τους.. αν δεν ειμαι καλα με τον συντροφο μου... Οταν ειμαι καλα μαζι του , εχω ορεξη για ζωη ,, Οταν δεν ειμαι καλα μαζι του ειμαι σαν ζωντανη νεκρη. Σταματα η ζωη για μενα ,,, περιμενοντασ.. μια λεξη του ..
    ΧΑΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ,, ειμαι εξαρτημενη φουλλλλλλ.. και το ξερω..¨(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.